site
stats
حیرت انگیز

ذہانت آزمائیں اور تصویر میں چھپا فوجی کو تلاش کریں

لندن: جنگ کے دوران فوجی جوان کسی بھی قسم کے ماحول میں خود کو چھپانے کے لیے کیموفلاج کرتے ہیں جس کا مقصد دشمن کو شکست دینا اور اپنے دفاع کو مضبوط رکھنا ہوتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق جنگ کے دوران خود کو ماحول میں ڈھال کر چھپا لینے کو نہ صرف زندگی کی ضمانت سمجھا جاتا ہے بلکہ اس عمل سے دفاع کو بھی مضبوط کیا جاتا ہے۔

جنگ کے دوران فوجی کیموفلاج کا روپ دھارتے ہیں اور اسی کا شاندار مظاہرہ برطانوی فوج کے ایک رضا کار نے کر کے اپنے افسران اور دنیا بھر کو حیران کردیا۔

لوگوں کی ذہانت کو جانچنے کے لیے انٹرنیٹ پر  نت نئی تصاویر آنے کا سلسلہ کوئی نیا نہیں اس لیے لوگ انہیں بے حد دلچسپی کے ساتھ حل کرتے نظر آتے ہیں۔

تلاش کریں: کیا آپ ذہین ہیں؟ تصویر میں چھپے فرق کو تلاش کریں

دنیا کے مختلف شعبوں سے تعلق رکھنے والے لوگ اپنے اپنے متعلقہ اداروں سے متعلق تصویری پہیلیاں پوچھتے ہیں جیسے کہ فوٹو گرافر کچھ تصاویر بنا کر اُن میں چھپی چیز تلاش کرنے کا چیلنج دیتے ہیں جبکہ کچھ پزل بھی سامنے آتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: بظاہر ایک جیسی نظر آنے والی تصویر میں کیا فرق ہے؟‌ تلاش کریں

برطانوی فوج نے اپنے ٹویٹر اکاؤنٹ پر صارفین کو چیلنج دیا ہے کہ ’جنگل کی اس تصویر میں کیموفلاج کر کے چھپے فوجی کو تلاش کرنا آسان کام نہیں، یہ ایک عمدہ آرٹ ہے اگر یقین نہیں آتا تو خود تلاش کر کے دکھائیں‘۔

اگر آپ ذہین ہیں تو فوجی تلاش کر کے دکھائیں۔

کیا آپ تصویر میں چھپے فوجی کو تلاش کرنے میں کامیاب ہوئے؟ اگر نہیں ہوئے تو نیچے درست جواب دیکھ سکتے ہیں۔

کیا ابھی بھی نہیں تلاش کرسکے تو درج ذیل تصویر دیکھیں اور پھر غور کریں

کیا آپ اپنی ذہانت سے فوجی کو تلاش کرنے میں کامیاب ہوئے تھے کمنٹس میں آگاہ کیجئے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top