The news is by your side.

Advertisement

عمران خان ملک کی شناخت کی جنگ لڑرہے ہیں: فردوس عاشق اعوان

سیہون شریف: معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ ملک میں استحکام اور امن سے سرمایہ کاری آتی ہے، سندھ میں عوام پینے کے پانی اور خوراک کی قلت سے دوچار ہیں۔

ان خیالات کا اظہار فردوس عاشق اعوان نے لعل شہباز قلندر کے مزار پر حاضری کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، اس موقع پر حلیم عادل شیخ اور حاکم علی خان نوحانی بھی موجود تھے۔

انہوں نے کہا کہ عمران خان ملک کی شناخت کی جنگ لڑرہے ہیں، قلندر کی نگری مسائل میں گھری ہوئی ہے، سندھ حکومت نااہل اور ناکام ہے، سندھ حکومت موروثی حکومت ہے۔

فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ ماضی میں سیاستدانوں نے کرپشن کرکے ملک کو مشکلا ت میں ڈالا، حکومت کرپٹ سیاستدانوں کیخلاف گھیرا تنگ رکھے گی، سینیٹ میں اپوزیشن نے سیاسی دنگل شروع کیا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ اپوزیشن سینیٹ کو آئین کے بجائے خواہشات کے تابع چلاناچاہتی ہے، اپوزیشن کو ہدایت کی دعاہی کرسکتی ہوں، اسٹیج سجا کر اداکاریاں کرنے والوں کی وجہ سے پاکستان اس نہج پر پہنچا۔

معاون خصوصی برائے اطلاعات نے کہا کہ عوام نے اپوزیشن کو 25جولائی کو مسترد کر دیا، سیاہ کاریوں کو مسترد کیے جانے پر یہ یوم سیاہ منا رہے تھے، عمران خان پاکستان کی بقا کی جنگ لڑرہے ہیں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ سیہون شریف وزیراعلیٰ سندھ کا انتخابی حلقہ ہے، جس نے لعل کی نگری کو نہ سنبھالا وہ سندھ کو کیا سنبھالیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں