The news is by your side.

Advertisement

قانون سےکوئی بالا نہیں،چیخیں تو سنائی دیں گی، فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد : معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے کہا قانون اپنےتابع بنانےوالوں کو پہلی بار آزاد قانون کا سامنا ہے،چیخیں تو سنائی دیں گی ، ن لیگی قیادت فسطائی ذہنیت کی بات کرےتوماڈل ٹاؤن میں معصوم لوگوں پربرستی گولیاں یاد آجاتی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا ن لیگی قیادت فسطائی ذہنیت کی بات کرتی ہے تو مجھےماڈل ٹاؤن میں معصوم لوگوں پربرستی گولیاں یاد آجاتی ہیں، خواتین اور ضعیفوں پر بے بہیمانہ تشدد فسطائی رویہ تھا، سیاست کےگلوبٹ کس منہ سےلیکچردے رہےہیں۔

ایک اور ٹوئٹ میں فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا نیا پاکستان آئین اور قانون کی حکمرانی کا نام ہے، قانون اپنے تابع بنانے والوں کو پہلی بارآزاد قانون کا سامنا ہے، قانون سےکوئی بالا نہیں،چیخیں تو سنائی دیں گی۔

گذشتہ روز  فردوس عاشق اعوان نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا  تھا کہ مسلم لیگ ن اور پیپلزپارٹی نے ملک کو قرضوں میں جکڑ دیا، ملک کی چوتھی نسل گروی رکھ دی گئی ہے۔

ان کا کہنا تھا  پاکستان بدل چکا ہے، وزیراعظم عمران خان غریب، محنت کش طبقے کے لیے امید کی کرن ہیں، وزیراعظم نے اسٹیٹس کو کو چیلنج کیا ہے،  محنت  کشوں کے حقوق کا تحفظ حکومت کی اولین ترجیح ہے۔

معاون خصوصی نے کہا تھا کہ  عمران خان کسی کو کرپشن نہیں کرنے دیں گے، احساس پروگرام وزیراعظم کے ریاست مدینہ کے وژن کا مظہر ہے، احساس پروگرام کا بنیادی مقصد محنت کش طبقے کا سماجی تحفظ ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں