The news is by your side.

Advertisement

احسن اقبال اپنے خلاف جرائم کے ثبوتوں کا جواب کیوں نہیں دیتے؟ فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد : معاون خصوصی برائے اطلاعات ونشریات فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ احسن اقبال کے جرائم کے ثبوت سرکاری دستاویزات سے برآمد ہورہے ہیں، لیگی رہنما ان ثبوتوں کا جواب کیوں نہیں دیتے؟

یہ بات انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہی۔ معاون خصوصی نے ن لیگ کے مرکزی رہنما کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ احسن اقبال صاحب آپ پہلے مراد سعید کے سوالات کا جواب دیں آپ کےجرائم کے ثبوت سرکاری دستاویزات سے برآمد ہورہے ہیں، احسن اقبال صاحب آپ ان ثبوتوں کا جواب کیوں نہیں دیتے؟

فردوس عاشق اعوان نے مزید کہا کہ شاہد خاقان صاحب آپ اور ن لیگی ترجمان کس پر اپنا غصہ اتار رہے ہیں، نواز شریف کو عمران خان نے نہیں عدالتوں نے سزا دی ہے، ثبوت کے بجائے قطری خط پیش کرنے کی تجویز عمران خان نے نہیں دی تھی۔

انہوں نے کہا کہ آپ جیسے لوگ قوم پر مسلط تھے، عمران خان نے عوامی حمایت سے استحصالی تسلط کا خاتمہ کیا، سابق کٹھ پتلی وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے19غیر ملکی دورے کئے، قومی خزانے کو25کروڑ95لاکھ سے زائد کا نقصان پہنچایا گیا۔

معاون خصوصی نے کہا کہ اپنے دور حکومت میں آپ کی قیادت ذاتی کاروبار میں مصروف تھی، آپ کو ذاتی کاروبار سے فرصت ملتی تو عوام کا کاروبار چلتا، آپ لوگوں نے تو مشیر کی گاڑی کے پہیئے تک اتار کر اس کا انجن بھی بیچ دیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں