بھارت کی ریاستی دہشت گردی جاری، مزید 5 کشمیری شہید، درجنوں زخمی five-kashmires-martyed-in-ocupied-kashmir
The news is by your side.

Advertisement

بھارت کی ریاستی دہشت گردی جاری، مزید 5 کشمیری شہید، درجنوں زخمی

سری نگر : مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج کی سرچ آپریشن کے دوران فائرنگ سے مزید 5 کشمیری شہید جبکہ درجنوں زخمی ہوگئے، 5 افراد کی شہادت پر ضلع اننت ناگ میں صورتحال کشیدہ ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق مقبوضہ کشمیر میں قابض ہندوستانی فوج کی ظلم و بربریت کا سلسلہ نہ رک سکا، ضلع اننت ناگ میں سرچ آپریشن کے دوران رہائشی آبادی میں اندھا دھند فائرنگ کرکے 5 کشمیروں کو شہید جبکہ خاتون سمیت کئی افراد کو زخمی کردیا۔

خبر رساں اداروں کی رپورٹس میں بتایا ہے کہ مقبوضہ کشمیر میں تعینات ہندوستانی افواج نے بھارتی مظالم کے خلاف احتجاج کرنے والے مظاہرین پر آنسو گیس کی شلینگ اور پیلٹ گنوں سے فائر بھی ہیں۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق کشمیر میں قابض بھارتی فوج ضلع اننت ناگ میں سرچ آپریشن کے دوران متعدد گھروں کو بھی توڑنے کی کوشش کی ہے۔

بھارتی افواج کی فائرنگ سے شہید ہونے والے 5 کشمیریوں کی شہادت پر شہریوں کی جانب سے بھارتی مظالم کے خلاف مظاہروں میں مزید شدت آگئی ہے جس کے بعد ضلع اننت ناگ میں صورتحال کشیدہ ہوگئی ہے۔

کشمیر میں حاکم بھارت کی کٹھ پتلی حکومت کی جانب سے سری نگر اور ضلع اننت ناگ کے لیے شہریوں کے لیے انٹر نیٹ سروس معطل کردی ہے۔

یاد رہے کہ چند روز قبل بھارت کے ریاستی دہشت گردوں باندی پورہ میں 2 کشمیریوں کو سرچ آپریشن کے دوران شہید کیا تھا، جبکہ باندی پورہ اور قریبی علاقوں میں انٹرنیٹ اور موبائل سروس بھی بند کردی تھی۔

خیال رہے کہ عیدالفطر کے پہلے روز بھی بھارتی فورسز نے فائرنگ کرکے دو کشمیریوں کو شہید کردیا تھا، دونوں نوجوانوں کو سرچ آپریشن کے بہانے گھر سے لے جایا گیا تھا۔

واضح رہے کہ وادی میں عیدالفطر کی نماز کے بعد بھارت مخالف مظاہرے کئے گئے جس میں مظاہرین نے پاکستان کے حق میں نعرے لگائے اور پاکستانی جھنڈے لہرائے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں