The news is by your side.

Advertisement

وزیر خارجہ نے پی ڈی ایم کو بغیر منزل کا کارواں قرار دے دیا

ملتان: وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے حکومت کے خلاف اپوزیشن کے اتحاد پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ (پی ڈی ایم) کو بغیر منزل کا کارواں قرار دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق آج ملتان دورے کے موقع پر شاہ محمود نے مقامی افراد سے خطاب میں کہا کہ پی ڈی ایم بغیر منزل کا کارواں ہے، اس کو اپنی منزل کا پتا نہیں، کہ اسے کس طرف جانا ہے۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ پی ڈی ایم والے پہلے استعفے دے رہے تھے، پھر لانگ مارچ کا شور کیا، اب تحریک عدم اعتماد کی باتیں کر رہے ہیں، مفادات کی بنیاد پر بننے والا اتحاد کبھی کامیابی سے ہم کنار نہیں ہو سکتا۔

انھوں نے کہا لیگی رہنما جھوٹ بول کر عوام کوگمراہ نہیں کر سکتے، عوام کے سامنے ان کی اصلیت عیاں ہو چکی ہے، حکومت کوگرانے کی ان کی خواہش کبھی پوری نہیں ہو سکتی، ہم آئینی مدت پوری کریں گے، اور قومی دولت لوٹنے والوں کو این آر او نہیں ملے گا۔

ن لیگ نے تحریک عدم اعتماد کو دھوکا قرار دے دیا

انھوں نے کرونا ویکسین کے سلسلے میں عوام کو بتایا کہ چین 5 لاکھ ویکسین ڈوزز 31 جنوری تک پاکستان کو تحفتاً مہیا کر دے گا، چین سے درخواست کی ہے کہ ہماری ضرورت 1.1 ملین ہے، جو فروری کے آخر تک مل جائے گی۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز پی پی چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے وزیر اعظم عمران خان کے خلاف تحریک عدم اعتماد لانے کا اعلان کیا تھا، اور کہا تھا کہ پی ڈی ایم کی دیگر جماعتوں کو بھی اس پر راضی کرنے کی کوشش کی جائے گی، جب کہ آج ن لیگی ذرائع نے کہا ہے کہ پارٹی تحریک عدم اعتماد کو دھوکا سمجھ رہی ہے، نواز شریف نے بھی اسے مسترد کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں