The news is by your side.

Advertisement

امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ جلد پاکستان آنے کے خواہشمند

ڈیووس : وزیرخارجہ شاہ محمودقریشی نے کہا ہے کہ صدرٹرمپ نےدورہ پاکستان پرآمادگی کااظہارکیاہے، وہ جلدپاکستان آنے کے خواہشمند ہیں، امریکی صدر سمجھتے ہیں پاکستان ایک اہم ملک ہے، وہ پاکستان سے دوطرفہ تعلقات بڑھانا چاہتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیرخارجہ شاہ محمودقریشی نے موجودہ صورتحال کےتناظر میں اہم بیان دیتے ہوئے کہا کہ بھرپورکوشش ہےہم اپنا نکتہ نظردنیاکےسامنے رکھیں، کشمیریاجنوبی ایشیامیں کسی چپقلش سےمعیشت پراثرپڑے گا ، ان تمام مسائل کو اجاگر کرنا ہمارے فرائض میں شامل ہیں۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ وزیر اعظم عمران خان نےانہیں مسائل کواجاگرکیاہے، صدرٹرمپ نےدورہ پاکستان پرآمادگی کااظہارکیاہے، وہ جلد پاکستان آنے کے خواہشمندہیں۔

وزیرخارجہ نے کہا امریکی صدرسمجھتےہیں پاکستان ایک اہم ملک ہے، وہ پاکستان سےدوطرفہ تعلقات بڑھاناچاہتےہیں، سی پیک کے حوالے سے ہمیں اپنے مفاد کو دیکھناہے ، جو چیز ہمارے مفاد میں ہے ہم اس پر عمل پیرا رہیں گے۔

گذشتہ روز شاہ محمود کا کہنا تھا کہ پاکستان سے تعلقات پرصدرٹرمپ اورامریکی اسٹیبلشمنٹ ایک پیج پرنہیں، امریکی اسٹیبلشمنٹ کئی مرتبہ پاک امریکاتعلقات میں مشکل پیداکرچکی ہے،جب ضرورت ہوتی ہےتوکام کیاجاتاورنہ رکاوٹ ڈالی جاتی ہے۔

انھوں نے کہا کہ وزیراعظم عمران خان نےامریکی صدرسےایک ایک نکتےپربات کی، ایف اےٹی ایف سےمتعلق پاکستان کےاقدامات سے آگاہ کیا، بھارت ایف اے ٹی ایف کوپاکستان کیخلاف استعمال کرناچاہتاہے، ایف اےٹی ایف کوبطورسیاسی ہتھیاراستعمال نہیں ہونا چاہیے۔

وزیرخارجہ کا کہنا تھا کہ امریکا بھارت کوخطےمیں اسٹریٹیجک پارٹنرسمجھتاہے، پاکستان کی اپنی اہمیت ہےامریکاسے اچھے تعلقات چاہتے ہیں، امریکا کے بھارت کی طرف جھکاؤ کی کچھ اور وجوہات بھی ہیں، ہمیں پاکستانی نوجوانوں کو ذہنی طور پر تیار کرنا چاہیے۔

انھوں نے مزید کہا کہ امریکی صدر نے کہا کہ میری خواہش ہے پاکستان کا دورہ کروں، کوشش ہوگی الیکشن سےپہلےآؤں ورنہ بعدمیں آؤں گا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں