The news is by your side.

Advertisement

پاکستان نے پاک افواج کی آذربائیجانی فوج کے ہمراہ لڑائی کی خبریں افواہ قرار دے دیں

اسلام آباد : پاکستان نے آرمینیا کیخلاف پاک افواج کی آذربائیجانی فوج کے ہمراہ لڑائی کی خبریں افواہ قرار دیتے ہوئے کہا کہ مزید کشیدگی سے بچنے کیلئے آرمینیا فوری طور پر فوجی کارروائی بند کرے۔

تفصیلات کے مطابق دفترخارجہ کے ترجمان کی جانب سے بیان میں کہا گیا ہے کہ پاکستانی افواج کی آذربائیجانی فوج کے ہمراہ لڑائی کی خبریں افواہیں ہیں، ناگورونو کاراباخ کی صورتحال پر پاکستان کو گہری تشویش ہے۔

ترجمان دفترخارجہ کا کہنا تھا کہ آذربائیجانی شہری آبادی پر آرمینیا کی بھاری شیلنگ نہایت افسوسناک ہے، ناگورونو کاراباخ کی صورتحال سے خطے کے امن کونقصان پہنچ سکتا ہے۔

ترجمان نے مطالبہ کیا کہ مزید کشیدگی سے بچنے کیلئے آرمینیا فوری طور پر فوجی کارروائی بند کرے، ناگورونو کاراباخ پر آذربائیجان کے مؤقف کی حمایت کرتے ہیں۔

یاد رہے پاکستان نے کو نگورنوکاراباخ میں کشیدگی پر تشویش  کا  اظہار کرتے ہوئے کہا تھا کہ ہم نگورنو کاراباخ پر آذربائیجان کے مؤقف کی حمایت کرتے ہیں۔

ترجمان دفتر خارجہ کا کہنا تھا  کہ پاکستان کو نگورنوکاراباخ ریجن میں سلامتی کی بگڑتی صورتحال پر تشویش ہے، پاکستان آرمینیا افواج کی آذربائیجان کی شہری آبادی پر شیلنگ کی شدید الفاظ میں مذمت کرتا ہے۔

خیال رہے کہ آرمینیا اور آذربائیجان کے درمیان 12 جولائی سے نگورنوکاراباخ میں کشیدگی جاری ہے اور مرنے والوں کی تعداد ایک سو تیس سے زائد ہوگئی  جبکہ  امریکہ، فرانس اورروس کا فوری جنگ بند کا مطالبہ کیا ہے تاہم آرمینیا اور آذربائیجان نے عالمی برادری کی جنگ بندی کی اپیل مسترد کردیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں