The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب: غیر ملکیوں پر بڑی پابندی عائد

ریاض: سعودی عرب میں غیر ملکی شہریوں پر مختلف سامان کی نیلامی میں بولی لگانے کی ممانعت کردی گئی، اقدام کا مقصد سعودی شہریوں کو موقع فراہم کرنا ہے۔

سعودی ویب سائٹ کے مطابق مکہ مکرمہ ریجن کے ڈائریکٹر جنرل انجینیئر سعید الغامدی نے کہا ہے کہ کسی سامان پر نیلامی میں غیر ملکی کارکنان کو بولی کی اجازت نہیں ہے۔

سعید الغامدی نے کہا کہ مفاد عامہ کی مارکیٹوں میں روزگار کے مواقع سعودیوں کو دیں گے۔

انہوں نے کہا کہ ان کی وزارت جدہ کی سینٹرل سبزی اور پھل منڈی کی قومی کمیٹی کی مدد سے لیبر مارکیٹ میں مقامی نوجوانوں کو زیادہ سے زیادہ شریک کرنے کے لیے رابطے کر رہی ہے۔ وزارت کی کوشش ہے کہ معاشرے میں نوجوانوں کو آگے لانے کے لیے ان کی راہ میں حائل ساری رکاوٹیں ختم کر دی جائیں۔

الغامدی کا کہنا تھا کہ ان کی وزارت نے سبزی منڈی میں پہلی بار ایک سعودی خاتون کو نیلامی کا لائسنس دیا ہے۔ وزارت ماحولیات و پانی و زراعت روزانہ کی بنیاد پر پھلوں، سبزیوں، گوشت اور چارے وغیرہ کے نرخ نامے پر نظر رکھے ہوئے ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ سبزی اور پھل منڈی سے سعودیوں کے نام سے کاروبار کرنے والے غیر ملکیوں کو خارج کیا جائے گا اس کے لیے تمام اداروں کو مل جل کر کام کرنا ہوگا۔

الغامدی کا کہنا تھا کہ قانون کے مطابق بغیر لائسنس والے کسی بھی شخص کو نیلامی میں حصہ لینے کا حق نہیں، کوئی بھی غیر ملکی سامان پر نیلامی نہیں لگا سکتا۔ خلاف ورزی پر تمام سامان ضبط کر لیا جائے گا اور جرمانے بھی ہوں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں