بھارتی اعتراضات مسترد ، ایران میں مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم پر مبنی فلم کی نمائش
The news is by your side.

Advertisement

بھارتی اعتراضات مسترد ، ایران میں مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم پر مبنی فلم کی نمائش

تہران :ایران نے بھارتی اعتراضات کو مسترد کرتے ہوئے مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم پر مبنی فلم کی نمائش کی اجازت دیدی۔

تفصیلات کے مطابق پاک فو ج کے سربراہ جنرل قمر جاوید باجوہ کے دورہ ایران کے بعد انتہائی مثبت تبدیلی دیکھنے میں آئی ہے، جہاں ایران نے بھارتی اعتراضات کو مسترد کرتے ہوئے مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم پر مبنی فلم کی نمائش کی اجازت دیدی، یہ فلم 80 منٹ پر مشتمل ہے۔

جس کے بعد ایران کے شہر مشہد میں فلم کی نمائش کی گئی، معصوم کشمیریوں پر کیے جانے والے مظالم کے مناظر دیکھ کر ایرانی شہری آبدیدہ ہو گئے۔

بھارت کی جانب سے ایران سے یہ فلم نمائش کیلئے پیش نہ کرنے کی درخواست کی گئی تھی تاہم ایران کی جانب سے بھارت کے تمام اعتراضات مسترد کر دیے گئے اور فلم نمائش کیلئے پیش کی گئی ۔

خیال رہے کہ بھارت کی جانب سے ایران سے یہ فلم نمائش کیلئے پیش نہ کرنے کی درخواست کی گئی تھ، تاہم ایران کی جانب سے بھارت کے تمام اعتراضات مسترد کر دیے گئے اور فلم نمائش کیلئے پیش کی گئی

واضح رہے کہ مقبوضہ کشمیر میں نہتے کشمیریوں پر بھارتی فوج کی بربریت جاری ہے، جس میں اب تک 100 سے زائد کشمیری شہید جبکہ ہزاروں کی تعداد میں زخمی ہوئے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں