The news is by your side.

Advertisement

پاکستان نے ہتھیاروں کے کنونشن اجلاس میں کئی کامیابیاں سمیٹیں، ترجمان دفترخارجہ

اسلام آباد : دفتر خارجہ کے ترجمان ڈاکٹر محمد فیصل نے کہا ہے کہ پاکستان نے مخصوص روایتی ہتھیاروں کے کنونشن کے سالانہ اجلاس میں کئی امور پر کامیابیاں سمیٹیں۔

یہ بات انہوں نے دفتر خارجہ سے جاری بیان میں کہی، انہوں نے کہا کہ مخصوص روایتی ہتھیاروں کے کنونشن کا سالانہ اجلاس کا کامیاب اختتام ہوا ہے۔

پاکستان کی زیرسربراہی اجلاس 13تا15نومبر جنیوا اور سوئٹزر لینڈ میں ہوا، جنیوا میں اجلاس کی صدارت پاکستان کے مستقل مندوب خلیل ہاشمی نے کی۔

ترجمان دفترخارجہ نے کہا کہ پاکستان کی زیرسربراہی اجلاس نے کئی امور پر کامیابیاں سمیٹیں، مخصوص ہتھیاروں اور مالی اقدامات پر نئی حکمت عملی طے کی گئی۔

ڈاکٹر فیصل نے کہا کہ طے کردہ حکمت عملی کے تحت کنونشن کی مستحکم بنیاد رکھی جاسکے گی، کامیاب اجلاس کو تجدید اسلحہ امور میں اہم پیشرفت گردانا جارہا ہے۔

ترجمان دفتر خارجہ کے مطابق رکن ممالک کاکنونشن کےحقیقی اطلاق کیلئے سالانہ اجلاس ہوتاہے جس میں خطرات سےنمٹنےکیلئےاضافی پروٹوکولزمرتب کیےجاتےہیں، رواں سال کے اجلاس میں ہتھیاروں اورکنونشن کی مالیاتی موذوئیت کاجائزہ لیا جائےگا۔

مزید پڑھیں : پاکستان کی عالمی سطح پرایک اوربڑی سفارتی کامیابی

ترجمان نے کہا کہ پاکستان کامتفقہ طورپرانتخاب عالمی برادری کااظہار اعتمادہے، پاکستان کاانتخاب بذریعہ تجدیداسلحہ عالمی سلامتی کیلئےخدمات کامظہر ہے، پاکستان کامنتخب ہونا اورمضبوط کثیرالجہتی سفارتکاری کاثبوت ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں