The news is by your side.

Advertisement

امریکی نائب صدرپینس اورپینٹاگون کےبیانات پر تشویش ہے ، سیکریٹری خارجہ

اسلام آباد : سیکریٹری خارجہ تہمینہ جنجوعہ کا کہنا ہے کہ پاکستان کومسلسل بدنام کرنےکی کوشش کی جا رہی ہے، پاکستان نے دہشت گردوں کی محفوظ ٹھکانے ختم کردیئے ہیں، امریکی نائب صدرپینس اورپینٹاگون کے بیانات پر تشویش ہے۔

تفصیلات کے مطابق سینیٹ کمیٹی برائےخارجہ امورکااجلاس ہوا، اجلاس میں سیکریٹری خارجہ تہمینہ جنجوعہ نےامریکی الزامات پر جواب پڑھ کرسنایا۔

سیکریٹری خارجہ تہمینہ جنجوعہ نے کمیٹی کو بریفنگ دیتے ہوئے کہا کہ پاکستان نے امریکی ہرزہ سرائی کویکسرمستردکردیا ہے، پاکستان دشمن ممالک کی ریاستی دہشتگردی کانشانہ ہے، پاکستان کومسلسل بدنام کرنےکی کوشش کی جا رہی ہے۔

تہمینہ جنجوعہ کا کہنا تھا کہ امریکاکو ہمارے خدشات پر بھی توجہ دینی چاہئے، یکطرفہ کارروائی کے بیان پرامریکاسےبات چیت ہورہی ہے، امریکاکوپاکستان،بھارت کیساتھ ایک جیسابرتاؤکرناچاہئے، پاکستان بھارت سے مذاکرات چاہتا ہے، بھارت مقبوضہ کشمیر میں ریاستی دہشت گردی کر رہا ہے۔

سیکریٹری خارجہ نے کہا کہ کہ امریکی نائب صدر اور پنٹاگون کے بیانات پر تشویش ہے، پاکستان نے دہشت گردوں کی محفوظ ٹھکانے ختم کردیئے۔


مزید پڑھیں : دہشت گردوں کو پناہ دینےسےپاکستان کوبہت کچھ کھونا پڑے گا‘ مائیک پنس


انھوں نے نے کمیٹی کو بریفنگ دیتے ہوئے بتایا کہ حال ہی میں پاکستان کا دورہ کرنے والے امریکی وزیر دفاع جیمز میٹس کی وزیراعظم، وزیر دفاع، وزیر خارجہ اور داخلہ سے ملاقاتیں ہوئیں، جیمزمیٹس سے سیکیورٹی صورتحال سمیت دوطرفہ تعلقات پر بات ہوئی۔

تہمینہ جنجوعہ نے کہا کہ جیمز میٹس سے ملاقاتوں میں القاعدہ ،نائن الیون اور افغانستان پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا جب کہ افغان سرزمین پاکستان کے خلاف استعمال ہونے کا معاملہ بھی اٹھایا گیا اور افغان سرزمین پاکستان کے خلاف استعمال ہونےکے مسئلے کےحل کایقین دلایا گیا۔

قائمہ کمیٹی نے اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی میں فلسطین پر مؤقف اپنانے پر وزارت خارجہ کو خراج تحسین پیش کیا، اس پرسیکریٹری خارجہ نے کہا کہ ہم نے فلسطین کے معاملے پر واضح مؤقف اپنایا، حیران کن طورپربھارت نےبھی قراردادکےحق میں ووٹ دیا وزیراعظم پاکستان کی تجویز پر جنرل اجلاس طلب ہونا خوش آئند ہے۔

انکا مزید کہنا تھا کہ کہنا تھا کہ امریکی سیکیورٹی پالیسی پر پاکستان نے واضح جواب دیا ہے،بریفنگ پاکستان نےدہشت گردی کے خلاف بلاتفریق کارروائی کی ہے، پاکستان ہمسایہ بھارت کی جانب سےدہشتگردی کاشکار ہے،ثبوت دیئے گئے، پاکستان ذمہ دار ملک ہے، نیوکلیئر اثاثوں کیلئےانتہائی فول پروف انتظامات ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں