The news is by your side.

Advertisement

یو اے ای، کے شہریوں کے لیے خوشخبری، مفت کالنگ ایپس متعارف

دبئی: متحدہ عرب امارات کے شہریوں کو اپنے پیاروں سے رابطہ کرنے کے لیے اب کسی پریشانی کا سامنا نہیں کرنا پڑے گا، متعدد ایپ متعارف کرائی گئی ہیں جنیں ایپل ایپ اسٹور یا گوگل پلے اسٹور سے مفت ڈاؤن لوڈ کیا جاسکتا ہے۔

خلیج تائمز کی رپورٹ کے مطابق ایپ ڈاؤن لوڈ کرنے کے بعد یو اے ای کے رہائشیوں کو اپنے متعلقہ خدمات فراہم کنندہ سے انٹرنیٹ کالنگ پیکیج حاصل کرنا ہوگا۔

کالنگ ایپ بوٹم کے ذریعے وائس اور ویڈیو کالز کی جاسکتی ہیں، آپ اپنے تمام دوستوں سے دنیا بھر میں بات کرسکتے ہیں، 500 لوگ گروپ چیٹ بھی کرسکتے ہیں۔

کمپنی کی جانب سے سی ایم ای، ایچ آئی یو بھی متعارف کرائے گئے ہیں جن کے ذریعے آپ اپنے ڈیکس ٹاپ پر پیغامات وصول کرسکتے ہیں۔

وائس اور ویڈیو کالز کے لیے صارفین یو اے ای، بھارت، مصر، پاکستان، سعودی عرب، اومان، قطر، اردن، کویت، امریکا، کینیڈا، چین اور دیگر ممالک شامل ہیں۔

علاوہ ازیں ٹوک ٹوک موبائل ایپ پر فری ایچ ڈی وائس اور ویڈیو کالز بھی کی جاسکتی ہیں۔

رپورٹ کے مطابق تاہم وہ لوگ جن کے پاس پہلے سے ہی اپنے فون میں ایپ انسٹال ہے وہ اب بھی ایپ تک رسائی حاصل کرنے کے اہل ہیں۔

ایپ کی مدد سے آپ اپنے تمام پسندیدہ ایپس میں دوستوں کے ساتھ گھوم سکتے ہیں، اسکواڈ میں صرف ایک دوسرے کے چہروں کے دیکھنے کے بجائے ایپ آپ کو اسکرین شیئر کرنے کی بھی سہولت دیتی ہے، جب آپ گروپ استعمال کرتے ہیں تو آپ چھ لوگوں تک ویڈیو چیٹ کرسکتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں