کراچی: گارمنٹس فیکٹری میں لگنے والی آگ پرقابو پالیا گیا -
The news is by your side.

Advertisement

کراچی: گارمنٹس فیکٹری میں لگنے والی آگ پرقابو پالیا گیا

کراچی : شہر قائد کے علاقے نیو کراچی میں گارمنٹس فیکٹری میں لگنے والی آگ پرقابو پالیا گیا جس کےبعد فیکٹری میں کولنگ کا عمل جاری ہے۔

تفصیلات کے مطابق نیوکراچی نالہ اسٹاپ کے قریب گارمنٹس فیکٹری میں اچانگ آگ بھڑک اٹھی،آگ نے فیکٹری گودام کو بھی لپیٹ میں لے لیا ہے جس کے نتیجے میں لاکھوں روپے مالیت کا سامان جل کر خاکسترہوگیا۔

چیف فائر آفیسرتحسین احمد کے مطابق آگ فیکٹری کی تیسری منرل پر لگی تھی جس کو فائربریگیڈ نے مزید پھیلنے سے روک لیا، آگ بجھانے کے عمل میں فائربریگیڈ کی 8 گاڑیوں اور ایک اسنارکل نے حصہ لیا۔

انہوں نے بتایا کہ فیکٹری میں آگ لگنےکی اطلاع11 بجےکے قریب دی گئی جبکہ 3 گھنٹےبعد آگ پرقابو پا لیا لیکن آگ لگنےکی وجوہات تاحال سامنے نہ آسکیں۔


بوٹ بیسن کے قریب ریسٹورنٹ میں لگنےوالی آگ پرقابوپا لیا گیا


یاد رہے کہ تین روز قبل کراچی میں بوٹ بیسن کے قریب کثیرالمنزلہ عمارت کے گراؤنڈ فلور پرواقع ریسٹورنٹ میں آگ گئی تھی جس نے دیکھتے ہی دیکھتے ریسٹورنٹ سمیت عمارت کی تین منزلوں کو اپنی لپیٹ میں لے لیا تھا۔

واضح رہے کہ فائربریگید کی 7 گاڑیوں اورایک اسنارکل نے آگ بجھانے کے عمل میں حصہ لیا تھا جبکہ آگ لگنےسے ریسٹورنٹ میں موجود فرنیچراوردیگرسامان جل گیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں