site
stats
اہم ترین

جنوبی پنجاب سمیت جہاں ضرورت ہو آپریشن کیا جائے، جنرل ( ر) احسان الحق

اسلام آباد : سابق چئیرمین جوائنٹ چیف آف اسٹاف کمیٹی جنرل ریٹائرڈ احسان الحق نے کہا ہے کہ ملک میں جہاں آپریشن کی ضرورت ہو آپریشن کیا جائے۔ آپریشن جنوبی پنجاب میں بھی ہونا چاہئیے۔


Former DG ISI calls for operation in South Punjab by arynews

تفصیلات کے مطابق پاک فوج میں چئیرمین جوائنٹ چیف آف اسٹاف کمیٹی، ڈی جی ایم آئی اورڈی جی آئی ایس آئی کے عہدوں پر کام کرنے والے جنرل ریٹائرڈ جنرل احسان الحق نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام پاور پلے میں خصوصی انٹرویو دیتے ہوئے کہا کہ جنوبی پنجاب میں مسائل موجود ہیں۔ آپریشن کی جہاں ضرورت ہو کیا جائے۔


How were Nawaz’s relations with former army… by arynews

جنرل ریٹائرڈ احسان الحق نے کہا کہ کوئی نوگو ایریا نہیں ہونا چاہیئے آپریشن میں سیاسی رہنماؤں کو بھی شامل ہونا چاہیئے۔

ان کا کہنا تھا کہ دہشت گردی کیخلاف سب سے اہم کردار آرمی چیف کا ہے۔ دو سال میں دہشت گردی کیخلاف جنگ میں تیزی آئی ہے۔ پاکستان میں ہر سطح پر کرپشن ہے۔ کرپشن کا خاتمہ سب سے پہلی ترجیح ہونی چاہئے۔


What factors one looks into before appointing… by arynews

انہوں نے کہا کہ کراچی میں امن کیلئے سب کو کردار ادا کرنا ہوگا۔ اختیارات کے معاملے سب کو مل کر فیصلہ کرنا ہوگا۔ ایسے معاملات پر جھگڑے سے منفی اثر پرتا ہے۔


Former DG ISI on democracy in Pakistan by arynews

ان کا کہنا تھا کہ سول ملٹری تعلقات میں کئی بار مشکلات پیدا ہو جاتی ہیں۔ جنرل احسان الحق نے کہا کہ ملک کے سیاسی نظام میں بہت سی کمزویاں موجود ہیں، کہنے کو تو ہم جمہوری ہیں لیکن جمہوری معیار پر پورے نہیں اترتے ہیں۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top