گوگل کی جانب سے نیا آپریٹنگ سسٹم متعارف کرایا جارہا ہے -
The news is by your side.

Advertisement

گوگل کی جانب سے نیا آپریٹنگ سسٹم متعارف کرایا جارہا ہے

گوگل کی جانب سے مقابلے کا رحجان اور صارفین کو نت نئی سہولیات پہنچانے کے لیے جدید تقاضوں سے ہم آہنگ پروگرام بنانے میں مصروف ہے میک کے مقابلے میں ونڈوز اور پھر اینڈارئیڈ کے مقابل میں آئی او ایس تخلیق کرنے والے ادارے نے اور آپریٹنگ سسٹم فوشیاء متعارف کرانے کا فیصلہ کرلیا ہے تا ہم ابھی تک یہ پتہ نہیں چل سکا کہ گوگل کا یہ سسٹم مارکیٹ میں کس کے مقابل لایا جا رہا ہے۔

گوگل کے مطابق فوشیاء ایک آپریٹنگ سسٹم ہے جو جدید موبائل فونز،کمپیوٹرز اور لیپ ٹاپ کے لیے بنایا گیا ہے، گوگل پہلے ہی اینڈرائیڈ اور ونڈوز او ایس پہلے ہی موجود ہے،فوشیاء کے آنے کے بعد گوگل فیملی مکمل ہو جائے گی اور اسے دوسری کسی کمپنی کے سافٹ ویئر کی ضرورت نہیں رہے گی۔

سب ہی جانتے ہیں کہ ایک نئے سسٹم کو پہلے سے موجود بڑی مارکیٹ میں متعارف کرانا مشکل اور کٹھن مرحلہ ہوتا ہے لیکن گوگل پہلے ہی اینڈرا ئیڈ کے ساتھ آپریٹنگ سسٹم متعارف کرنے میں کامیاب رہی ہے لہذا امید کی جا سکتی ہے نیا سسٹم فوشیاء بھی مارکیٹ میں اپنی جگہ بنا لے گا۔

ماہرین کے خیال میں گوگل اس میدان میں دیگر کمپنیوں سے پیچھے نہیں رہنا چاہتا لیکن جیسا بتایا جاچکا ہے کہ یہ کمپیوٹر اور موبائل میں بھی استعمال ہوسکتا ہے تو یہ بھی خیال کیا جارہا ہے کہ گوگل کی جانب سےفوشیاء کو اینڈرائیڈ اور کروم آپریٹنگ سسٹم کے متبادل کے طور پر بھی پیش کیا جاسکتا ہے۔

گوگل کی جانب سے اوپن سورس آپریٹنگ سسٹم فویشا جدید ترین موبائل فونز ، لیپ ٹاپ اور کمپیوٹرز پر کام کرسکتا ہے جب کہ گوگل کی ڈارٹ پروگرامنگ لینگویج اس کا دل ہے اور اس حوالے سے کوڈ شیئرنگ ویب سائٹ میں ایک پیج بھی منظر عام پر آیا ہے۔

گو کہ گوگل کی جانب سے اس حوالے سے کوئی باضابطہ اعلان نہیں کیا گیا اور نہ ہی بتایا گیا ہے کہ آخر اس آپریٹنگ سسٹم کو کس مقصد کے لیے تیار کیا جارہا ہے تاہم ماہرین کے خیال میں یہ ایسی مصنوعات کے لیے تیار کیا جارہا ہے جس میں اینڈرائیڈ اور لینکس کا استعمال مثالی نہیں۔

ہو سکتا ہے کہ آپ اپنے آپریٹنگ سسٹم ونڈوز،اینڈرائیڈ،میک او ایس اور آئی او ایس سے خوش ہوں لیکن ہر چیز میں بہتری کی گنجائش موجود رہتی ہے اس لیے امید کی جا سکتی ہے کہ نئے اور جدید سسٹم سے مراد زیادہ محفوظ، مزید میموری،نئے تجربہ،لمبی بیٹری،اور بآسانی ضبط تحریر لانے والے فونٹ اور ایپس سمیت کئی نئی فیچرز شامل ہوں گے جس سے آپریٹنگ سسٹم دیدہ زیب ہی نہیں استعمال کے لیے آسان بھی ہو جائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں