گورنر پنجاب کی تیز رفتار گاڑی کی کار کو ٹکر، خواتین سمیت چار بچے زخمی
The news is by your side.

Advertisement

گورنر پنجاب کی تیز رفتار گاڑی کی کار کو ٹکر، خواتین سمیت چار بچے زخمی

لاہور: پنجاب کے شہر ساہیوال میں گورنر پنجاب رفیق رجوانہ کی تیز رفتار گاڑی نے ایک چھوٹی کار کو ٹکر مار دی جس کے نتیجے میں کار سوار خواتین سمیت چار بچے زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق ساہیوال کے قریب گورنر پنجاب کی تیزرفتار گاڑی نے چھوٹی کار میں سوار فیملی کو ٹکر مار دی جس کے باعث معذور خاتون کے ہاتھ کی ہڈی ٹوٹ گئی جبکہ کار میں سوار ایک اور خاتون، نرس اور چار بچے بھی زخمی ہوگئے۔

گورنر پنجاب کی کار سڑک پر ہوا سے باتیں کررہی تھیں جبکہ ڈرائیور کو اوکاڑہ سے آتی کار نظر نہ آئی جس کے باعث ایسا تصادم ہوا کہ چھوٹی سی کار کے انجر پنجر ڈھیلے ہوگئے، ٹکر لگنے سے کار میں سوار دو خواتین، نرس اور چار بچے زخمی ہوئے۔

لاہور: تیزرفتارگاڑی کی ٹکرسےپولیس اہلکارجاں بحق‘ 1 زخمی

واقعے کے بعد پولیس اہلکاروں نے گورنر رفیق رجوانہ کی گاڑی میں سوار گورنر کے بیٹے، بیٹی اور غیر ملکی خاتون کو بغیر کسی کارروائی کے گھر بھیج دیا علاوہ ازیں ابتدائی پرچے میں ڈرائیور کا فرضی نام لکھ دیا گیا ہے۔

لاہور : ڈی ایس پی کے بیٹے طلحہ کی گاڑی کی ٹکر سے نوجوان ہلاک

دوسری جانب حادثے کے متاثرین کا کہنا تھا کہ مخالف سمت سے انتہائی تیز رفتار گاڑی آرہی تھی کہ اچانک گاڑیاں آپس میں ٹکرا گئیں جس کے نتیجے میں بچوں اور خواتین کو شدید چوٹیں آئی ہیں، تاہم پولیس کی جانب سے ذمہ داروں کے خلاف کارروائی کرنے سے گریز کیا جا رہا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں