The news is by your side.

Advertisement

سینیٹ انتخابات سے متعلق سپریم کورٹ کی رائے، حکومت نے اہم فیصلہ کرلیا

اسلام آباد: حکومت نے سپریم کورٹ کی سینیٹ انتخابات سے متعلق رائے کے بعد الیکشن کمیشن سےفوری رجوع کرنے کا فیصلہ کرلیا ، حکومتی وفد کچھ دیر میں الیکشن کمیشن پہنچے گا۔

تفصیلات کے مطابق سپریم کورٹ کی سینیٹ انتخابات سے متعلق صدارتی ریفرنس پررائے کے بعد حکومت نے الیکشن کمیشن سےفوری رجوع کرنے کا فیصلہ کرلیا ، وفاقی وزرا پر مشتمل حکومتی وفد کچھ دیر میں الیکشن کمیشن پہنچے گا ، وفاقی وزیر فواد چوہدری اور آئینی ماہرین بھی وفد میں شامل ہوں گے۔

خیال رہے سپریم کورٹ کی رائے کے بعد سینیٹ انتخابات کے حوالے سے ساری ذمہ داری الیکشن کمیشن پر ہیں ، سپریم کورٹ نے سینیٹ انتخابات سے متعلق صدارتی ریفرنس پر رائے دیتے ہوئے کہا تھا کہ سینیٹ الیکشن خفیہ بیلٹ سے ہوگا ، الیکشن کمیشن کی ذمہ داری ہےکہ وہ آزادانہ اورشفاف الیکشن کروائے۔

مزید پڑھیں : سینیٹ انتخابات سے متعلق صدارتی ریفرنس پر سپریم کورٹ کی تحریری رائے سامنے آگئی

تحریری رائے میں کہا گیا ہے کہ سینیٹ الیکشن آئین اور قانون کے تحت ہوتے ہیں، الیکشن کمیشن شفاف الیکشن کیلئے تمام اقدامات کر سکتا ہے اور تمام ادارے الیکشن کمیشن کیساتھ تعاون کے پابند ہیں۔

سپریم کورٹ کا کہنا ہے کہ سینیٹ الیکشن کاانعقاد آئین اور قانون کے تحت ہوتاہے، آرٹیکل 218 کے تحت شفاف الیکشن کاانعقادالیکشن کمیشن کی ذمہ داری ہے جبکہ انتخابی عمل کوکرپٹ عمل سے تحفظ فراہم کرنابھی الیکشن کمیشن کی ذمہ داری ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں