The news is by your side.

Advertisement

غیر ملکیوں کی ویکسی نیشن سے متعلق حکومت کا اہم فیصلہ

اسلام آباد: ملک میں کرونا کیسز میں اضافے کے باعث وفاقی حکومت نے غیر ملکی شہریوں کی ویکسی نیشن کے لئے اہم فیصلہ کیا ہے۔

ذرائع کے مطابق حکومت نے غیر ملکیوں کی ویکسی نیشن کیلئےعمر کی حد میں کمی کا فیصلہ، کیا ہے، اسی تناظر میں غیر ملکیوں کی ویکسی نیشن کےلیےعمر کی حد ساٹھ سے پچاس سال کر دی گئی ہے، عمر کی حد میں کمی کا فیصلہ غیر ملکیوں کی سہولت کیلئے کیا گیا ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ غیر ملکیوں کی کرونا ویکسی نیشن کاحکم نامہ پانچ اپریل کو جاری ہوا تھا، فیصلے سے پاکستان میں مقیم غیر ملکی ہیلتھ ورکرز، شہری مستفید ہونگے تاہم پچاس سال سےزائد عمر کےغیر ملکی کرونا ویکسی نیشن کراسکیں گے۔

دوسری جانب این سی او سی نے کرونا کے بڑھتے کیسز کو روکنے کے لئے چالیس سال سے زائد افراد کی ویکسی نیشن کی رجسٹریشن کرنے کا فیصلہ کیا ہے، سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر جاری اپنی بیان میں این سی او سی کے سربراہ اسد عمر نے کہا کہ اگر آپ 40 سال یا اس سے اوپر کے ہیں تو رجسٹریشن کرالیں، 50 سال سے اوپر کے افراد کی واک ان ویکسین کل سے شروع ہوگی۔

یہ بھی پڑھیں: پاکستان میں کرونا کیسز 8 لاکھ کا ہندسہ پار کر گئے

 نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر نے گزشتہ روز کے اعداد و شمار جاری کرتے ہوئے کہا ہے کہ ملک میں 24 گھنٹوں میں کرونا کے مزید 70 مریض انتقال کر گئے ہیں۔

این سی او سی کا کہنا ہے کہ ملک میں کرونا انفیکشن سے انتقال کرنے والوں کی مجموعی تعداد 17 ہزار 187 ہو گئی ہے، جب کہ ملک میں 8 لاکھ 452 پازیٹو کرونا کیس سامنے آ چکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں