The news is by your side.

Advertisement

شدید دھند کے باعث ریلوے کا عوام کو سہولت پہنچانے میں بڑی کامیابی

شدید دھند میں بھی روز 138 ٹرینیں عوام کے اعتماد پر پورا اتر رہی ہیں: شیخ رشید

راولپنڈی: پنجاب میں سڑکوں پر شدید دھند کے باعث ریلوے نے عوام کو نہایت کام یابی سے سہولت پہنچانے میں اہم کردار ادا کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب میں دھند کے باعث کئی ہفتوں سے مرکزی شاہراہیں بند کی جا رہی ہیں، جس کے باعث عوام کو نقل و حرکت میں شدید رکاوٹ درپیش ہے، تاہم پاکستان ریلوے نے مسلسل ٹرینوں کے ذریعے عوام کو سہولت یاب کیا۔

اس سلسلے میں وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید نے ایک تازہ ویڈیو بیان میں کہا ہے کہ سڑکوں پر دھند کی وجہ سے ریلوے پر مسافروں کا انحصار بڑھ گیا ہے، شدید دھند میں بھی روز 138 ٹرینیں عوام کے اعتماد پر پورا اتر رہی ہیں، ہم نے کرسمس اسپیشل ٹرین کو 10 جنوری تک جاری رکھنے کا بھی فیصلہ کیا ہے۔

شیخ رشید نے بتایا کہ انھوں نے وزیر اعظم عمران خان سے ایک درخواست بھی کی ہے جو ریلوے ملازمین کے گریڈ سے متعلق ہے، انھوں نے کہا کہ ہم ریلوے کے اپنے وسائل سے ایک سے 16 کے ملازمین کا گریڈ بڑھانا چاہتے ہیں۔ وزیر ریلوے نے ریلوے کے عارضی ملازمین کے سلسلے میں بھی بیان دیتے ہوئے کہا کہ عدلتی فیصلے کے بعد ریلوے کے تمام ٹی ایل اے (ٹیمپوریری لیبر ایمپلائیز) ملازمین کو کنفرم کر دیا جائے گا۔

یاد رہے کہ اگست کے اختتام پر شیخ رشید احمد نے کہا تھا کہ کابینہ اجلاس میں وزیر اعظم پاکستان عمران خان نے ریلوے کے ٹی ایل اے ملازمین سے متعلق فیصلے کا اختیار دیا تھا، جس کے بعد انھوں نے ان ملازمین کو مستقل کرنے کا فیصلہ کیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں