The news is by your side.

Advertisement

لاہور: گجر پورہ میں لڑکیوں سے مبینہ زیادتی کیس میں نیا موڑ آگیا

لاہور: گجر پورہ میں دو لڑکیوں سے مبینہ زیادتی کا واقعے میں اہم پیش رفت سامنے آئی ہے، گرفتار ملزم کے بیان سے نئی کہانی سامنے آگئی۔

لڑکیوں سے مبینہ زیادتی کیس میں گرفتار فیکٹری مالک ندیم کا بیان سامنے آگیا، ملزم ندیم نے بتایا کہ میرے کزن عرفان کےگھر اس کے بیٹے کی پیدائش پر ڈانس پارٹی کرنے منصوبہ بنایا تھا۔

ملزم ندیم کے مطابق پارٹی کے لیےعرفان نے دیگر5دوستوں کو بھی فیکٹری میں بلایا تھا، پارٹی کے لیے دونوں لڑکیوں کو شاہدرہ سے لایا گیا تھا۔

ملزم ندیم نے پولیس کو دئے گئے بیان میں انکشاف کیا کہ دونوں لڑکیوں کو پارٹی میں ڈانس کے لیے15ہزار میں بک کیا گیا تھا، وعدے کے مطابق لڑکیوں کو دو بجے واپس گھر چھوڑ کر آنا تھا۔

ملزم کا کہنا تھا کہ وقت پر چھوڑ کر نہ آسکے توصبح 7بجے لڑکیوں کو ان کے گھر پہنچادیا، وہاں پیسوں کے معاملے جھگڑا ہوگیا، اس تنازع پر لڑکیوں نے ہم پر زیادتی کا الزام لگا یا۔

واضح رہے کہ پنجاب میں خواتین، بچیوں اور بچوں سے اجتماعی زیادتی کے متعدد واقعات رونما ہوچکے ہیں، 9 ستمبر 2020 کو ملزم شفقت نے عابد ملح سے مل کر گجرپورہ میں موٹر وے پر دوران ڈکیتی خاتون کو بچوں کے سامنے اجتماعی زیادتی کا نشانہ بنایا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں