spot_img

تازہ ترین

کراچی میں موسلا دھار بارش کا کوئی امکان نہیں، چیف میٹرولوجسٹ

چیف میٹرولوجسٹ سردار سرفراز نے کہا ہے کہ کراچی...

ایاز صادق قومی اسمبلی کے اسپیکر منتخب

مسلم لیگ ن کے سردار ایاز صدیق قومی اسمبلی...

کمالیہ: بارش میں گھر کی چھت گر گئی، ماں باپ اور بیٹا جاں بحق

کمالیہ کے علاقے فاضل دیوان میں مسلسل اور تیز...

حکومت نے پیٹرول کی قیمت میں اضافہ کردیا

نگراں حکومت نے پیٹرول کی قیمت میں 4 روپے...

بھارت قاتلانہ حملوں سے ہمیں ڈرا نہیں سکتا، گرپتونت سنگھ پنوں

سان فرانسسکو: خالصتان مہم کے قائد گرپتونت سنگھ پنوں کا کہنا ہے کہ بھارت قاتلانہ حملوں سے ہمیں ڈرا نہیں سکتا، بیرون ملک سکھ رہنماؤں پر قاتلانہ حملوں کے بعد خالصتان تحریک اور مضبوط ہوئی۔

تفصیلات کے مطابق خالصتان مہم کے قائد گرپتونت سنگھ پنوں نے اے آر وائی نیوز سے خصوصی بات چیت کرتے ہوئے کہا کہ خالصتان ریفرنڈم کامقصد جمہوری طریقے سے خالصتان حاصل کرنا ہے، میں دلیروں کےشہرمیں رہتاہوں جہاں اظہاررائےکی آزادی ہے۔

گرپتونت سنگھ پنوں کا کہنا تھا کہ بھارت قاتلانہ حملوں سے ہمیں ڈرا نہیں سکتا، بیرون ملک سکھ رہنماؤں پر قاتلانہ حملوں کے بعد خالصتان تحریک اور مضبوط ہوئی، مرنے کا خوف ہوتا تو یہ کام ہی نہ کرتے۔

خالصتان مہم کے قائد نے کہا کہ خالصتان ریفرنڈم میں پہلی مرتبہ نوجوانوں نے بھرپور شرکت کی، بھارت اگر آج پنجاب میں ریفرنڈم کرائے تو 90 فیصد سکھ خالصتان کیلئے ووٹ دیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ ہم پرتشدد تحریک کے حق میں نہیں، جمہوری طریقے سے خالصتان حاصل کریں گے،خالصتان بنانے میں بھارت جتنی دیر کرے گا اتنے ہی اس کے ٹکڑے ہوں گے۔

گرپتونت سنگھ نے مزید کہا کہ بھارت پنجاب میں کسانوں کا معاشی قتل کر رہا ہے، مقبوضہ کشمیرکی طرح بھارتی پنجاب میں بھی غیرپنجابیوں کو آباد کیا جارہا ہے۔

Comments

- Advertisement -