site
stats
حیرت انگیز

قرآن مجید کی کئی سورتیں تلاوت کرنے والا طوطا، ویڈیو مقبول

hafiz parrot

طوطا وہ واحد پرندہ ہے جو انسانوں سے مانوس ہوکر ٹوٹے پھوٹے انداز میں اُن کی زبان بولنے کی کوشش کرتا ہے، منفرد اعزاز اور گھر کی رونق برقرار رکھنے کے لیے انہیں پالا جاتا ہے۔

ٹوٹی پھوٹی انسانی زبانیں بولنے والے اس پرندے کو بہت چھوٹی عمر سے ہی گھر لایا جاتا ہے تاکہ اُسے اپنی پسند کے مطابق باتیں سکھائی جاسکیں اور وہ انہیں خوبصورتی سے ادا کر کے گھر کی رونق بڑھائے۔

العربیہ ڈاٹ نیٹ کی رپورٹ کے مطابق اردن سے تعلق رکھنے والے شخص حسین سوالمہ نے اپنے طوطے کو قرآن مجید کی سورتیں حفظ کروائیں اور اب وہ خوبصورتی سے ان کی تلاوت کرتا نظر آتا ہے۔

ویڈیو دیکھنے کے لیے اسکرول کریں

پنجرے میں قید اس طوطے کا نام مدلل ہے اور اس کی عمر ابھی 6 برس ہے، مالک کا کہنا ہے کہ وہ دندان سازی کا کام سیکھنے کے دوران قرآن مجید کی تلاوت کرتے تھے جسے طوطے نے سیکھا۔

انہوں نے کہا کہ طوطے کا آیات کو یاد رکھنا اور ان کی تلاوت کرنا کسی معجزے سے کم نہیں کیونکہ تلاوت کرنا میرا روز کا معمول تھا اور میں نے یہ کبھی سوچا بھی نہیں تھا کہ مدلل ایک روز خوبصورتی سے قرآن مجید کی سورتوں کو تلاوت کرے گا۔

ویڈیو دیکھیں: ’تکبیر‘ دینے والا طوطا

السوالمہ کا کہنا ہے کہ اُن کا طوطا چھ سال کا ہے اور اب وہ سورۃ اخلاص، سورۃ التکاثر، سورۃ فاتحہ سمیت دیگر سورتوں کی تلاوت جبکہ الحمد اللہ کے الفاظ بھی دہراتا ہے۔

مالک کا مزید کہنا ہے کہ انہیں پرندے پانے کا بہت شوق ہے اور وہ گزشتہ کئی سال سے طوطوں سمیت کئی دوسرے پرندوں کی نگہداشت کررہے ہیں۔

ویڈیو دیکھیں


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top