The news is by your side.

Advertisement

حمزہ شہباز کی وزیراعلیٰ پنجاب کے انتخاب کیلئے لاہورہائی کورٹ میں درخواست دائر

لاہور : اپوزیشن لیڈر حمزہ شہباز نے وزیراعلیٰ پنجاب کے انتخاب کیلئے لاہورہائی کورٹ میں درخواست دائر کردی۔

تفصیلات کے مطابق لاہور ہائی کورٹ میں وزیراعلیٰ پنجاب کے انتخاب کے لئے درخواست دائر کردی گئی ، درخواست اپوزیشن لیڈرحمزہ شہبازکی جانب سے دائر کی گئی۔

لاہور ہائی کورٹ میں حمزہ شہباز کے وکیل اعظم نذیرتارڑ نے درخواست دائر کی، دائر درخواست میں سپیکر، ڈپٹی اسپیکر اور آئی جی پنجاب کو فریق بنایا گیا ہے۔

درخواست میں موقف اختیار کیا گیا ہے کہ یکم اپریل سے چیف منسٹر پنجاب کا عہدہ خالی ہے، سیکرٹری اسمبلی اور انتظامی افسران پرویز الٰہی کے غیر قانونی احکامات پر عمل کر رہے ہیں۔

درخواست میں کہنا تھا کہ وزیر اعلی پنجاب کے تقرر کے لیے بلا جواز تاخیر کی جا رہی ہے،حمزہ شہباز وزیر اعلی پنجاب کا انتخاب نہ ہونے کی وجہ سے متاثرہ فریق ہیں، آرٹیکل 130 کے تحت پنجاب اسمبلی کا اجلاس ملتوی نہیں ہو سکتا تھا،فریقین اپنے فرائض کی انجام دہی میں ناکام ہو چکے ہیں ۔

درخواست میں مزید کہا گیا کہ ایک آٸینی عمل میں رکاوٹ ڈالنے کے لیے اسمبلی کو اراکین کے لیے نوگو ایریا بنا کر سیل کر دیا گیا ہے ۔

حمزہ شہباز نے استدعا کی کہ عدالت پنجاب اسمبلی کا سیشن کال کر کے فوری چیف منسٹر کے انتخابات کروانے اور اسمبلی احاطہ کو ممبران کے لیے فوری کھولنے کا حکم دے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں