آج افسوس سےکہتا ہوں کہ اس مینڈیٹ میں دھاندلی کی ملاوٹ ہے‘ حمزہ شہباز -
The news is by your side.

Advertisement

آج افسوس سےکہتا ہوں کہ اس مینڈیٹ میں دھاندلی کی ملاوٹ ہے‘ حمزہ شہباز

لاہور: مسلم لیگ ن کے رہنما حمزہ شہبازشریف کا کہنا ہے کہ اقتدارآنی جانی چیزہے، ہمیں اقتدارکی کوئی خواہش نہیں ہے، ہماری خواہش ہے کہ پاکستان قائداعظم کا خوشحال پاکستان بنے۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب اسمبلی میں وزیراعلیٰ کا انتخاب ہارنے والے مسلم لیگ ن کے نامزد امیدوار حمزہ شہباز نے ایوان میں اظہار خیال کرتے ہوئے کہا کہ تیسری حکومت ہے جوجمہوری نظام کے تحت وجود میں آئی۔

حمزہ شہبازکا کہنا تھا کہ آج افسوس سے کہتا ہوں کہ اس مینڈیٹ میں دھاندلی کی ملاوٹ ہے، جیت کسی اورکی نہیں بلکہ پاکستانی عوام کی ہونی چاہیے تھی۔

مسلم لیگ ن کے رہنما کا کہنا تھا کہ الیکشن کمیشن کے پاس بہت زیادہ اختیارات ہیں، آرٹی ایس سسٹم نہیں بیٹھا تھا پاکستان کی جمہوریت پرشب خون مارا گیا تھا۔

مسلم لیگ ن کے رہنما کا کہنا تھا کہ الیکشن کی رات ایک دم سے آرٹی ایس سسٹم بیٹھنے کی خبرآئی، لیکشن کمیشن نے21 ارب خرچ کیے، یہ عوامی پیسہ تھا میرا نہیں۔

حمزہ شہباز کا کہنا تھا کہ دھاندلی کے شور میں جیت کی خوشی بہت ماند پڑگئی ہے، بہت سے ایسے حلقے ہیں جہاں جیت کا مارجن مسترد ووٹوں سے کم ہے۔

پنجاب اسمبلی میں تقریر کے دوران حمزہ شہباز کا کہنا تھا کہ الیکشن نتائج دینے میں تاخیرہوئی، پاکستان کی تاریخ میں کبھی ایسا نہیں دیکھا۔

مسلم لیگ ن کے رہنما کا کہنا تھا کہ پاکستان بھرسے تمام جماعتوں نے الیکشن میں دھاندلی کی بات کی، بیلٹ پیپر پولنگ بوتھ سے نہیں، نالوں اوراسکولزکی ڈیسکوں سے ملے۔

حمزہ شہباز کا کہنا تھا کہ پاکستان کی تاریخ میں دھاندلی کی کبھی ایسی مثال نہیں دیکھی، آج پاکستان کوبہت سے چیلنجزکا سامناہے، ہمیں مل کربیٹھنا ہوگا۔

تحریک انصاف کےعثمان بزدار وزیراعلیٰ پنجاب منتخب

واضح رہے کہ پاکستان تحریک انصاف کے نامزد امیدوار عثمان بزدار پنجاب کے نئے وزیراعلیٰ منتخب ہوگئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں