The news is by your side.

Advertisement

افغانستان میں پاکستانی سفارت کاروں کو ہراساں کرنے کا سلسلہ جاری

کابل: افغانستان میں پاکستانی سفارت کاروں کو افغان ایجنسیوں کی جانب سے ہراساں کرنے کا سلسلہ 8 دن سے جاری ہے، اسلحہ بردار افغان انٹیلی جنس حکام سفارت کاروں کو ہراساں کررہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق افغانستان میں موجود پاکستانی سفارت کاروں کو سول کپڑوں میں ملبوس نامعلوم مسلح افراد ہراساں کررہے ہیں، جبکہ ان کی نقل و حرکت میں بھی رکاوٹ ڈالی جا رہی ہے۔

افغان خفیہ ایجنسی کے اہلکار سفارت کاروں کی گاڑیاں روک کر غلط زبان استعمال کرتے ہیں، سفارت کاروں کو نقل وحرکت کے دوران روکا جاتا ہے اور ہراساں کرنے کے واقعات گھر سے لے کر سفارت خانے اور واپسی کے راستے میں پیش آ رہے ہیں۔

ذرائع کے مطابق افغان اہلکاروں کی بغیرنمبر پلیٹ گاڑیوں نے پاکستانی سفارتی گاڑیوں کو ٹکر ماری، افغان سیکیورٹی اہلکاروں کی گاڑیوں پر نمبرپلیٹس بھی نہیں لگی تھیں۔ افغان اہلکاروں نے جان کر سفارت خانے کی گاڑیوں کو نشانہ بنایا۔

یاد رہے کہ گزشتہ ہفتے پاکستان نے افغان حکام کی جانب سے سفارت کاروں کو ہراساں کرنے کی مذمت کی تھی اور عملے کی سیکیورٹی پر شدید خدشات کا اظہار کیا تھا۔

ترجمان دفتر خارجہ کا کہنا تھا کہ افغان حکومت ہراساں کرنے کے واقعات کی فوری تحقیقات کرے اور پاکستانی سفارت کاروں کے تحفظ کی ذمہ داری پوری کرے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں