The news is by your side.

Advertisement

حارث سہیل انگلینڈ کے خلاف ون ڈے سے سیریز سے آؤٹ

کارڈف: انگلینڈ کے خلاف ون ڈے سیریز شروع ہونے سے قبل پاکستانی ٹیم کو دھچکا، بائیں ہاتھ کے مڈل آرڈر بیٹسمین حارث سہیل ون ڈے سیریز سے باہر ہوگئے ہیں۔

پاکستان کرکٹ بور کے اعلامیے کے مطابق مڈل آرڈر بیٹسمین حارث سہیل ہیمسٹرنگ انجری کے باعث انگلینڈ کے خلاف سیریز سے باہر ہوگئے ہیں، بدھ کو کیے جانے والے ایم آر آئی اسکین میں انکشاف ہوا ہے کہ مڈل آرڈر بیٹسمین گریڈ تھری ٹیئر کا شکار ہیں، وہ گزشتہ ہفتے ڈربی میں ایک پریکٹس سیشن کے دوران اس انجری کا شکار ہوئے تھے۔

پی سی بی کے میڈیکل پینل نے حارث سہیل کو چار ہفتے کا ری ہیب پروگرام تجویز کیا ہے،جسے مکمل کرنے پرمڈل آرڈر بیٹسمین کی انجری کا دوبارہ جائزہ لیا جائے گا، انگلینڈ کے خلاف ایک روزہ بین الاقوامی سیریز کے لیے قومی اسکواڈ میں منتخب ہونے والے حارث سہیل اب وطن واپس پہنچ کر نیشنل ہائی پرفارمنس سینٹر لاہور میں اپنے ری ہیب پروگرام کا آغاز کریں گے۔

انگلینڈ کے خلاف ون ڈے سیریز سے باہر ہونے پر حارث سہیل کا کہنا تھا کہ وہ انگلینڈ کے خلاف ایک روزہ سیریز میں متاثر کن کارکردگی کا مظاہرہ کرکےقومی کرکٹ ٹیم میں اپنی جگہ مستقل بنانے کے منتظر تھے تاہم انجری کے باعث انہیں اپنا دورہ مختصر ہونے پر افسوس ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ‏یونس خان کے نہ ہونے سے فرق پڑے گا

مڈل آرڈر بلے باز کاکہنا تھا کہ اب وطن واپس پہنچ کر اپنے ری ہیب پروگرام کا آغاز کریں گے تاکہ ڈومیسٹک سیزن 22-2021 کے لیے خود کو تیار کرسکیں۔

واضح رہے کہ پاکستان اور انگلینڈ کے درمیان ون ڈے سیریز کا آغاز آج ہونے جارہا ہے، دونوں ٹیمیں صوفیا گراؤنڈ کارڈف میں آمنے سامنے ہوں گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں