The news is by your side.

Advertisement

سعودیہ اور یو اے ای کے تعلقات بہتر بنانا وقت کی اہم ضرورت ہے، حسن روحانی

تہران : ایرانی صدر حسن روحانی نے کہا ہے کہ ایران کی موجودہ صورتحال میں بڑوسی ممالک  سے تعلقات بہتر بنانا وقت کی اہم ضرورت ہے۔

تفصیلات کے مطابق ایران کے موجودہ صدر مولانا حسن روحانی نے کہا ہے کہ ایران اور خلیجی ممالک خصوصاً متحدہ عرب امارات اور سعودی عرب کے درمیان جاری کشیدگی کو ختم کرکے تعلقات معمول پر لانے کی کوشش کررہے ہیں

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ ایرانی صدر حسن روحانی نے ایرانی سفیروں سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ موجودہ حالات میں خطے کی اہم قوتوں کے ساتھ تعلقات اچھے ہونا وقت کی اہم ضرورت ہے۔

واضح رہے کہ امریکا کی جانب سے ایران اگلے ماہ نئی اقتصادی پابندیاں عائد کردی جائیں گی، ایسے وقت میں ایران کی جانب سے خلیجی ممالک کے ساتھ تعلقات میں بہتری لانے کی بات کی گئی ہے۔

عربی خبر رساں ادارے کے مطابق حسن روحانی نے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ امریکا ایران پر  اس لیے نئی اقتصادی پابندیاں عائد کررہا ہے تاکہ ہمارے نظام کو برباد کرکے تقسیم کرسکے۔

ایرانی صدر حسن روحانی کا کہنا تھا کہ حالیہ دنوں میں امریکا کے ساتھ مذاکرات کرنا مطلب امریکا کے ہتیھار ڈالنا، جو ایران ہرگز نہیں کرے گا اور دونوں ممالک کے درمیان میں ممکنہ عسکری لڑائی ’جنگوں کی ماں‘ ہوگی۔

انہوں نے امریکا کو آبنائے ہرمز بند کرنے کی دھمکی دیتے ہوئے کہا کہ ’جسے سیاست کا علم ہو، وہ ایرانی تیل کو روکنے کی بات نہیں کرسکتا۔ یاد رہے ہمارے پاس آبنائے ہرمز سمیت بہت راستے ہیں۔

خیال رہے کہ امریکا اور ایران کے درمیان جاری کشیدگی کے دوران حسن روحانی چاہتے ہیں کہ خلیجی ممالک سے تعلقات میں بہتری آجائے۔

روحانی کے مطابق ان کی حکومت اس وقت پڑوسی خلیجی ممالک کے ساتھ تعلقات بہتر بنانے کی کوشش کر رہی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں