The news is by your side.

اسلام آباد : خفیہ کیمروں سے خواتین کی ویڈیوز بنانے والا ہوٹل کا ملازم گرفتار

اسلام آباد : وہاڑی کے رہائشی ہوٹل میں خفیہ کیمروں سے ریکارڈنگ کرنے والا بلیک میلر اسلام آباد میں رقم وصول کرتے ہوئے پکڑا گیا، ایف آئی اے نے عدالت سے ملزم کا پانچ روزہ جسمانی ریمانڈ حاصل کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق خفیہ کیمروں سے خواتین کی نازیبا ویڈیوز ریکارڈنگ کے بعد بلیک میلنگ کرنے والا ملزم ایف آئی اے نے رنگے ہاتھوں گرفتار کرلیا۔

ایف آئی اے سائبر کرائم ونگ نے اسلام آباد میں کارروائی کرتے ہوئے ہوٹل پر چھاپہ مارا اور اس دوران ہوٹل کے ملازم کو خفیہ کیمروں سے خواتین کو بلیک میل کرنے کے الزام میں گرفتار کر لیا جس کی شناخت محمد امجد کے نام سے ہوئی ہے۔

ڈپٹی ڈائریکٹر ایف آئی اے نے انکشاف کیا ہے کہ ملزم اسلام آباد بھی متاثرہ خاتون سے رقم وصول کرنے گیا اور دھرلیا گیا، ملزم سے خواتین کی تصویریں اور دیگر آلات بھی برآمد ہوئے ہیں۔

کارروائی ایک متاثرہ خاتون کی شکایت پرکی گئی ہے جسے ملزم بلیک میل کررہا تھا، ایف آئی اے کا کہنا ہے کہ گندے دھندے میں پورا گروہ ملوث ہے۔


مزید پڑھیں: فیصل آباد، لیڈیز ٹرائی روم میں خفیہ کیمرہ، منیجر کا اعتراف جرم


ایف آئی اے نے عدلات سے ملزم کا پانچ روزہ جسمانی ریمانڈ حاصل کرلیا ہے، یاد رہے کہ اے آر وائی نیوز کے پروگرام سرعام کی ٹیم نے بھی کراچی ڈیفنس میں گیسٹ ہاؤسز میں خفیہ کیمروں کا انکشاف کیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں