16.8 C
Ashburn
پیر, مئی 20, 2024
اشتہار

8 سیکنڈ میں تصویر میں چھپا شیر تلاش کریں

اشتہار

حیرت انگیز

ایک اور تصویر پہیلی کے ساتھ حاضر ہیں، اس بار آپ نے اس تصویر میں ایک شیر کو ڈھونڈنا ہے۔

یہ آپ کی نگاہ کی تیزی کا زبردست امتحان لیتی تصویر ہے، جس میں ایک جگہ شیر چھپا ہوا ہے، اور ہمارا دعویٰ ہے کہ اسے تلاش کرنے کا چیلنج آپ کے لیے بہت مشکل ثابت ہوگا۔

دراصل یہ ایک اور بصری وہم پر مبنی دل چسپ اور زبردست ذہنی مشق ہے، اگرچہ آپ نے آنکھوں کی صلاحیت سے کام لینا ہے لیکن دماغ کی صلاحیت استعمال کیے بغیر شیر کو ڈھونڈنا آسان بھی نہیں ہوگا۔

- Advertisement -

اس آپٹیکل الیوژن سے آپ کی مشاہداتی صلاحیت کی پرکھ ہوگی، اس قسم کی مشقوں میں انسان کے بصری نظام کو دل چسپ انداز میں دھوکا دیا جاتا ہے، تاکہ وہ آسانی سے ہدف تک نہ پہنچ سکے۔ اسٹیڈیز سے پتا چلتا ہے کہ نظری وہم کی باقاعدہ مشق ارتکاز کو بڑھانے اور علمی صلاحیتوں کو بہتر بنانے میں انتہائی فائدہ مند ہے۔

تو کیا آپ تیار ہیں اس تصویر میں چھپا شیر ڈھونڈ نکالنے کے لیے؟ لیکن آپ نے یہ آپٹیکل الیوژن ٹیسٹ 8 سیکنڈ کے اندر حل کرنا ہے، اور خیال رہے کہ اس طرح کا سرپل پیٹرن ہماری آنکھوں اور دماغ کے ساتھ کھیلتا ہے جس کی وجہ سے نظری وہم پیدا ہوتا ہے، لیکن اگر آپ قریب سے اور توجہ سے دیکھیں تو آپ شیر کو دیکھ سکتے ہیں۔

وقت کی حد کے اندر شیر کو تلاش کرنے کے لیے آپ کو تصویر کے تمام حصوں کو بغور چیک کرنے کی ضرورت ہے اور دیکھیں کہ کیا آپ کو کوئی ایسی چیز نظر آتی ہے جو شیر کی طرح دکھائی دے رہی ہو۔

اگر آپ کامیاب نہیں ہو سکے ہیں تو ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ اس تصویر میں شیر کہاں چھپا ہے۔ تو چھپے ہوئے شیر کو تصویر کے اوپری بائیں جانب دیکھا جا سکتا ہے۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں