ڈیمو کریٹک پارٹی کی ممکنہ صدارتی امیدوار ہیلری کلنٹن کی ایک اور جیت -
The news is by your side.

Advertisement

ڈیمو کریٹک پارٹی کی ممکنہ صدارتی امیدوار ہیلری کلنٹن کی ایک اور جیت

واشنگٹن : ڈیموکریٹک پارٹی کے صدارتی امیدوار کی نامزدگی کے لیے ہلیری کلنٹن نے واشنگٹن ڈی سی میں برنی سینڈرز کو شکست دے کر صدارتی نامزدگی کا آخری معرکہ بھی اپنے نام کرلیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق واشنگٹن ڈی سی میں ڈیموکریٹ پارٹی کے پرائمری انتخابات منعقد ہوئے جس میں ڈیمو کریٹک کی ممکنہ امیدوار ہلیری کلنٹن نے 79 فیصد کے قریب ووٹ لے کر صدارتی نامزدگی کا مقابلہ جیت لیا،جب کہ ان کے حریف برنی سینڈرز کو 21 فیصد ووٹ ہی ملے تھے۔

اس طرح واشنگٹن ڈی سی پرائمری کے ساتھ ہی صدارتی امیدوار کی نامزدگی کے لیے ڈیموکریٹک پارٹی کا انتخابی عمل مکمل ہو گیا ہے،جس کے‌ قوی‌ امید کی‌ جا رہی‌ ہے کہ ڈیموکریٹک پارٹی کی‌ صدارتی امیدوارہیلری کلنٹن ہوں گی۔

HELARY POST

یاد‌ رہے گزشتہ ہفتے امریکہ کے صدر باراک اوباما نے‌ ڈیموکریٹ پارٹی کے صدارتی امیدوار کے لیے ہیلری کلنٹن کی توثیق کرچکے ہیں تاہم آٹھ نومبر کو ہونے والے صدارتی انتخابات کے لیے امیدوار کی باضابطہ نامزدگی کا اعلان اگلے ماہ ہونے والی پارٹی کنونشن میں کیا جائے گا۔

جارح مزاج ڈونلڈ ٹرمپ کے برعکس معتدل مزاج ہیلری کلنٹن تیزی سے مقبولیت حاصل کرتی جارہی ہیں،انہیں امریکہ میں مقیم پاکستانیوں سمیت متوازن امریکی شہریوں کی اکثریت کی حمایت بھی شامل ہے،ڈونلڈ ٹرمپ کے متعصبانہ بیانات ان کی شہرت کو مسلسل نقصان پہنچا رہے ہیں جس کہ براہ راست فائدہ ہیلری کلنٹن کو پہنچ سکتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں