The news is by your side.

Advertisement

واٹس ایپ کال پر انٹرنیٹ ڈیٹا بچانے کا طریقہ

جب سے کرونا وائرس کی وبا کی وجہ سے ’ورک فرام ہوم‘ کا سلسلہ شروع ہوا، دنیا بھر میں مقبول ترین میسیجنگ ایپلی کیشن واٹس ایپ کے صارفین کے لیے یہ سوال بڑی اہمیت اختیار کر گیا ہے کہ واٹس ایپ کال پر اپنا انٹرنیٹ ڈیٹا کیسے بچائیں؟

لاک ڈاؤن کے دوران گھر سے کام کرنے کے نتیجے میں لوگوں کو سب سے زیادہ مسئلہ انٹرنیٹ کی وجہ سے پیش آیا، ایک طرف لوگوں کو انٹرنیٹ کی سست رفتار سے شکایت تھی، تو دوسری طرف ڈیٹا بنڈل کے جلد ختم ہوجانے کا مسئلہ درپیش رہا۔

ورک فرام ہوم کے علاوہ لاک ڈاؤن میں دوستوں اور عزیز و اقارب سے رابطوں کے لیے سوشل میڈیا خصوصاً واٹس ایپ پر ٹیکسٹ میسیجنگ، ویڈیو اور وائس کالز کے استعمال میں بہت زیادہ اضافہ ہوا، جس سے واٹس ایپ پر انٹرنیٹ ڈیٹا زیادہ صرف ہونے لگا۔

لیکن بہت کم لوگ جانتے ہوں گے کہ واٹس ایپ نے وائس اور ویڈیو کال پر ڈیٹا بچانے کے لیے ایک مفید اور مؤثر فیچر بھی دے رکھا ہے۔

ویڈیو اور وائس کالز کے دوران ڈیٹا کو کیسے بچایا جائے؟

واٹس ایپ کے اس فیچر کو استعمال کرنے کے لیے اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کا واٹس ایپ اینڈرائیڈ ورژن 2.21.12.21 اور آئی او ایس ورژن iOS-2.21.130.15 پر اپ ڈیٹ ہو۔

اب سب سے پہلے اپنے اسمارٹ فون پر واٹس ایپ کھولیں:

1۔ ایپ کے اوپر سیدھے ہاتھ پر موجود تین عمودی نقطوں (ورٹیکل ڈاٹس) پر کلک کر کے سیٹنگز میں جائیں۔

2۔ اسٹوریج اور ڈیٹا آپشن پر کلک کریں۔

3۔ “Use less data for calls” کے آپشن پر جا کر اسے فعال کریں۔

بالکل یہی طریقہ کار iOS کے لیے بھی استعمال کریں، لیکن آئی فون میں آپ براہ راست واٹس ایپ کی ہوم اسکرین سے سیٹنگز میں جا سکتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں