The news is by your side.

Advertisement

نیند لانے کے 5 آزمودہ طریقے

دن بھر کا کام کرنے کے بعد جب آپ رات میں تھکے ہارے بستر پر لیٹتے ہیں تو اکثر افراد کو نیند نہ آنے کی شکایت کا سامنا ہوتا ہے۔ بہت زیادہ تھکن کے باعث بھی نیند نہیں آتی۔ رات میں نیند پوری نہ ہونے کے باعث آپ اگلے دن سست رہتے ہیں اور اپنے روزمرہ کے کام باآسانی سر انجام نہیں دے سکتے۔

یہاں کچھ ایسے ہی طریقے بتائے جارہے ہیں جن پر عمل کر کے آپ لیٹتے ہی نیند کی وادی میں کھو سکتے ہیں اور اپنی نیند باآسانی پوری کرسکتے ہیں۔

:سپر ہیرو کا تصور

he-2

اپنے تصورات میں رہنے والی جگہ کا تصور کریں اور خود کو اس کے اوپر اڑتا محسوس کریں۔ ایسے تصور کریں جیسے آپ ایک سپر مین یا سپر گرل ہیں اور اپنی پسندیدہ جگہ کے اوپر اڑ رہے ہیں۔ وہاں کے لوگوں کے بارے میں سوچیں کہ وہ کیسی زندگی گزارتے ہوں گے۔

کبھی بھی اجاڑ یا ایسی جگہ کا تصور نہ کریں جہاں سے آپ کی کوئی تکلیف دہ یاد وابستہ ہو۔ یہ عمل آپ کو ذہنی طور پر تھکا دے گا اور نیند مزید آپ سے دور بھاگے گی۔

:موسیقی سنیں

he-1

مدھم موسیقی نیند لانے کا بہترین طریقہ ہے۔ رات پر بستر سے جانے سے قبل تیز موسیقی سننے سے گریز کریں۔ یہ آپ کے دماغ کو متحرک کردے گی اور اسے نیند لانے میں وقت لگے گا۔ سوتے ہوئے دھیمی اور ہلکی موسیقی سننا زیادہ کارآمد ہے۔

:پسندیدہ کارٹون کریکٹرز سے گفتگو

he-3

تصور میں اپنے پسندیدہ کارٹون کریکٹرز سے گفتگو کریں۔ یہ ایسا ہی ہے جیسے آپ اپنے کسی پرانے دوست سے ملیں اور اس سے مل کر آپ کو سکون کا احساس ہو۔

:گنتی کریں

he-4

گنتی کرنا نیند لانے کا بہت پرانا اور آزمودہ طریقہ ہے۔ 200 تک گنتی کریں اور اسے دہرائیں یہاں تک کہ نیند آجائے۔

:خراٹے لیں

he-5

ہلکی آواز میں خراٹے لیں۔ خراٹے سے سانس کی آمد و رفت بہتر ہوتی ہے۔ خراٹے لیتے ہوئے دھیان رکھیں کہ آپ کی سانس بے ترتیب نہ ہو۔ اگر آپ بے چینی محسوس کریں تو اس عمل کو روک دیں۔

اگر ان طریقوں کو اپنا کر بھی آپ کو نیند نہیں آتی تو بستر سے باہر نکل آئیں اور اگلے دن کیے جانے والے کاموں کی فہرست بنائیں۔ یا کچھ ادھورے کام ہی نمٹا لیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں