The news is by your side.

Advertisement

برگر سے کیا نکلا، جس نے خاتون کا دل دہلا دیا؟ (تصویر بچے نہ دیکھیں)

بولیویا: گزشتہ ہفتے ایک جنوبی امریکی ملک میں برگر کھاتے ہوئے خاتون کے ساتھ دل دہلا دینے والا واقعہ پیش آیا، جو اَب فیس بک پر وائرل ہو چکا ہے۔

تفصیلات کے مطابق گزشتہ ہفتے بولیویا میں ایک خاتون اسٹیفنی بینٹیز نے ایک مقامی ریسٹورنٹ میں جب فاسٹ فوڈ ہیمبرگر کھایا تو خاتون کے منہ میں انسانی انگلی آگئی، انسانی انگلی دیکھ کر ان کی آنکھیں خوف کے مارے پھٹی کی پھٹی رہ گئیں۔

تصور کریں کہ آپ کسی ریستوران میں اپنے من پسند برگر سے لطف اندوز ہو رہے ہوں، اور ایسے میں آپ برگر کے ساتھ انسانی انگلی بھی چبا جائیں، تو آپ کی حالت کیا ہوگی؟

بولیویا کے شہر سانتا کروز ڈیلا سیئرا کی رہائشی اسٹیفنی نے 12 ستمبر کی فیس بک پوسٹ میں بتایا کہ وہ بولیویا کی مقامی فوڈ چَین ہاٹ برگر میں کھانا کھا رہی تھی کہ برگر کا پہلا ٹکڑا کاٹ کر دانتوں میں چبایا تو عجیب سا محسوس ہوا، منہ سے نکال کر دیکھا تو وہ ناخن سمیت انسانی انگلی تھی۔

اسٹیفنی نے فیس بک پوسٹ پر اس کی تصاویر اور ویڈیوز شیئر کیں، جنھیں مجموعی طور پر اب تک سوا لاکھ سے زائد بار دیکھا جا چکا ہے، ایک ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ وہ ریسٹورنٹ کے عملے کو انسانی انگلی کے بارے میں بتا رہی ہیں، ملازم کہتا ہے کہ ایسا پہلے کبھی نہیں ہوا، آپ کو جو بھی چاہیے بتائیں ہم آپ کو دیں گے۔

اگرچہ ملازمین نے مبینہ طور پر ریستوران کو بند کرنے کی پیش کش کی تھی، تاہم بینیٹیز نے اپنی فیس بک پوسٹ میں کہا کہ وہ بدستور کام جاری رکھے ہوئے ہیں گویا کچھ ہوا ہی نہیں۔ تاہم یہ پوسٹ جیسے ہی وائرل ہوئی، نہ صرف فوڈ کمپنی کے اعلیٰ حکام نے نوٹس لیا بلکہ سرکاری حکام بھی حرکت میں آ گئے اور اس ریسٹورنٹ کو عارضی طور پر بند کر دیا گیا ہے۔

کمپنی کے نمائندے نے جمعے کو ایک بیان میں واقعے کو افسوس ناک قرار دیتے ہوئے کہا کہ ان کے ملازم نے گوشت کاٹتے ہوئے اپنی انگلی کاٹ لی تھی، جو برگر میں چلی گئی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں