The news is by your side.

Advertisement

ہمایوں سعید کے 2016 کیلئے بڑے پروجیکٹس

سال 2015 بلاشبہ ہمایوں سعید کیلئے ایک شاندار سال تھا، اس نے دو بڑی بلاک بسٹرز “بن روئے” اور “جوانی پھر نہیں آنی” کے ساتھ اپنی بے مثال فنکارانہ صلاحیت باکس آفس پر منوائی تاہم 2016 کیلئے اس فنکار کے مزید بڑے ادارے ہیں اگرچہ اہم ٹیلی ویژن سیریلز اور فلموں کی پڑوڈکشن نے پچھلے کچھ مہینوں میں اس کو بہت مصروف رکھا ہے مگر اب ہمایوں سعید نے کہا ہے کہ وہ اپنا زیادہ وقت اداکاری کے لئے وقف کرے گا،2016 میں یکے بعد دیگرے بہت سے پروجیکٹس کیلئے اسکا کیلنڈر پہلے ہی سے طے ہوچکا ہے۔

چوبیس گھنٹے کام کرکے اپنی ٹیلی ویژن واپسی کی سیریل “دل لگی” کی عکس بندی سمیٹنے کے بعد ہمایوں سعید نے اپنی آنے والی فلم جو کہ اس کے پروڈکشن ہاؤس “سکس سیگما پلس” ہی سے پیش کی جائیگی، ہمایوں سعید فلم لوکیشن کی تلاش کے سلسلے میں آج کل یورپ میں ہے، اس کے ساتھ فلم کے ڈائریکٹر ندیم بیگ اور رائٹر خلیل الرحمٰن ہیں ، فلم کی کاسٹ اور نام جلد ہی منظر عام پر آجائینگے جبکہ اس کی عکس بندی فروری سے شروع ہونے کی توقع ہے۔

اس فلم کی تکمیل کے بعد فنکار “جوانی پھر نہیں آنی” کے انتہائی منتظر تسلسل کی عکس بندی شروع کرنے کا ارادہ ہے، اس تسلسل کے اسکرپٹ پر فی الحال کام جاری ہے ان پروجیکٹس کے ساتھ ساتھ ہمایوں ٹیلی ویژن سیریلز پیش کرے گا اور یلغار کی عکس بندی مکمل کرے گا ، جس میں وہ ایک مخالف دشمن کا کردار ادا کرتے نظر آئیں گے۔.

فی الوقت اپنے مکمل شیڈول کے ساتھ بد قسمتی سے ہمایوں کو اپنے قریبی دوست مہیش بھٹ کی پروڈکشن دشمن سے جدا ہونا پڑے گا کیونکہ اس پروڈکشن کی تاریخیں اس کے بقیہ پروجیکٹس سے ٹکرارہی تھیں۔

آنے والے سال سے اپنی توقعات کے بارے میں بات کرتے ہوئے ہمایوں کا کہنا ہے کہ میں 2015 میں ناظرین سے ملنے والی بے پناہ محبت اور سپورٹ کیئے بہت شکرگزار ہوں ، مجھے فلموں میں اس سے بہتر واپسی نہیں مل سکتی تھی. چونکہ دیگر مصروفیات کے باعث میں نے پچھلے 4سال سے کوئی سیریل نہیں کی تھی، لہذا میں بہت خوش ہوں کہ بالآخر میں “دل لگی” کے ساتھ ٹیلی ویژن پر واپس آرہا ہوں 2016 پہلے سے بہت اچھی شکل اختیار کرتا دکھائی دے رہا ہے اور میں اسکا انتظار کررہا ہوں.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں