The news is by your side.

Advertisement

جنگوں کے خاتمے کے لیے آیا ہوں: امریکی صدر کا ٹوئٹ

ڈونلڈ ٹرمپ نے ایک بار پھر ترکی معیشت کو تباہ کرنے کی دھمکی دے دی

واشنگٹن: امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے ٹوئٹ کرتے ہوئے کہا ہے کہ مجھے اس لیے منتخب کیا گیا تاکہ نہ ختم ہونے والی جنگوں کا خاتمہ کر دوں۔

تفصیلات کے مطابق امریکی صدر نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں کہا ہے کہ جنگوں میں امریکی فوج کو پولیس کا کام کرنا پڑ رہا ہے۔

ڈونلڈ ٹرمپ کا کہنا تھا کہ ان کے اقدام سے سب سے زیادہ چین اور روس نا خوش ہیں، دونوں ممالک ہمیں جنگوں میں دھکیلنا چاہتے ہیں، جب اقتدار سنبھالا تو فوج کم زور ہو رہی تھی، اب زیادہ طاقت ور ہے، مضحکہ خیز جنگیں اب ختم ہو رہی ہیں۔

انھوں نے کہا اب ہم زیادہ اہم اور بڑے معاملات پر توجہ مرکوز کر رہے ہیں، میں ہمیشہ جانتا تھا کہ ہم واپس جا کر زیادہ اہم معاملات پر کام کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  ایس 400 کی خریداری کے بعد ٹرمپ انتظامیہ ترکی کے خلاف پابندیوں پر متفق

ٹرمپ نے ایک اور ٹوئٹ کے ذریعے ترکی کو ایک بار پھر دھمکی دیتے ہوئے کہا ہے کہ اگر وہ میری دانست میں ایسا کچھ کرتا ہے جو حدود سے متجاوز ہو، تو میں پہلے کی طرح ترکی کی معیشت کو مکمل طور پر ختم اور تباہ کر دوں گا۔

انھوں نے کہا کہ یورپ اور دیگر ممالک دیکھیں کہ امریکا نے ان کی توقعات کے بالکل برعکس کس طرح داعش کے جنگ جوؤں اور ان کے گھر والوں کو پکڑا، اب دوسروں کی باری ہے کہ وہ اپنے علاقوں کی حفاظت کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں