The news is by your side.

Advertisement

آئی سی سی نے سپر اوور کا قانون بدل دیا

دبئی: انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) نے سپر اوور کا قانون بدل دیا۔

تفصیلات کے مطابق انٹرنیشنل کرکٹ کونسل نے سپر اوور کے قانون میں تبدیلی کردی جس کے بعد زیادہ باؤنڈریز پر ٹیم کو فاتح قرار دینے کا قانون ختم ہوگیا ہے۔

آئی سی سی رپورٹ کے مطابق سپر اوور میں زیادہ رنز بنانے والی ٹیم اب فاتح ہوگی، سپر اوور میں میچ برابر رہا تو ایک اور سپر اوور کرایا جائے گا۔

دوسری جانب انٹرنیشنل کرکٹ کونسل نے ویمن ایونٹس کی انعامی رقم میں 26 لاکھ ڈالرز کا اضافہ کردیا جس کے مطابق ویمن ورلڈ ٹی ٹوینٹی کی فاتح ٹیم کو 10 لاکھ ڈالرز ملیں گے اور رنر اپ ٹیم کو 5 لاکھ ڈالرز ملیں گے۔

واضح رہے کہ لارڈز میں کھیلے گئے ورلڈ کپ فائنل کے آخری اوور میں انگلینڈ کو 15 رنز درکار تھے، بین اسٹوکس 14 رنز بناسکے اور میچ برابر ہوگیا تھا۔

مزید پڑھیں: ورلڈ کپ فائنل کا سپر اوور جمی نیشم کے کوچ کی جان لے گیا

اس کے بعد سپر اوور میں میچ کا فیصلہ ہونا تھا، سپر اوور میں انگلینڈ نے 15 رنز بنا کر نیوزی لینڈ کو 16 رنز کا ہدف دیا جس کے تعاقب میں نیوزی لینڈ کی ٹیم بھی 15 رنز بناسکی اور میچ برابر ہوگیا، جس کے بعدزیادہ باؤنڈریز پر انگلینڈ کو ورلڈ کپ فائنل کا فاتح قرار دیا گیا تھا۔

یاد رہے کہ زیادہ باؤنڈریز پر انگلینڈ ٹیم کی جیت کو مداحوں کی جانب سے متنازع قرار دیا جارہا تھا اور آئی سی سی پر شدید تنقید کی گئی تھی۔

خیال رہے کہ قومی ٹیم ورلڈ کپ 2019 میں بڑی ٹیموں کو ہرانے کے باوجود رن ریٹ کی بنیاد پر 5ویں نمبر پر آئی تھی اور سیمی فائنل کھیلنے سے محروم رہی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں