ورلڈ کپ 2019: آئی سی سی کو ٹکٹس کے لیے 25 لاکھ سے زائد درخواستیں موصول CWC19 tickets
The news is by your side.

Advertisement

ورلڈ کپ 2019: آئی سی سی کو ٹکٹس کے لیے 25 لاکھ سے زائد درخواستیں موصول

دبئی: انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) کو کرکٹ ورلڈ کپ 2019 کے ٹکٹس کے لیے 25 لاکھ سے زائد درخواستیں موصول ہوئی ہیں، پاک بھارت میچ کے ٹکٹ کے لیے سب سے زیادہ درخواستیں موصول ہوئیں۔

تفصیلات کے مطابق آئی سی سی کا کہنا ہے کہ کرکٹ ورلڈ کپ 2019 کے لیے پچیس لاکھ سے زائد درخواستیں ملی ہیں، پاک بھارت میچ کے ٹکٹ کے لیے سب سے زیادہ درخواستیں موصول ہوئی ہیں، ٹکٹس کی تقسیم مرحلہ وار ہوگی۔

آئی سی سی کے مطابق ورلڈ کپ کی بچ جانے والی ٹکٹس کی فروخت 27 ستمبر کو ہوگی، آئی سی سی کا کہنا ہے کہ ورلڈ کے میچز کی کچھ ٹکٹس دستیاب ہیں، میگا ایونٹ آئندہ سال انگلینڈ میں ہوگا۔

واضح رہے کہ چند ماہ قبل آئی سی سی کی جانب سے میگا ایونٹ کے شیڈول کا اعلان کیا گیا تھا، جس کے مطابق کرکٹ ورلڈ کپ 30 مئی سے 14 جولائی کے درمیان انگلیںڈ میں کھیلا جائے گا۔

میزبان انگلینڈ اور جنوبی افریقہ کے درمیان ٹورنامنٹ کا پہلا میچ اوول کے میدان پر 30 مئی کو کھیلا جائے گا جبکہ قومی ٹیم کا پہلا میچ ویسٹ انڈیز کے خلاف ہے جو 31 مئی کو ٹرینٹ برج میں کھیلا جائے گا۔

پاکستان کا اس کے بعد تین جون کو انگلینڈ، سات جون کو سری لنکا اور 12 جون کو آسٹریلیا سے میچ ہوگا، پاکستان اور بھارت کے درمیان اہم ٹاکرا 16 جون کو اولڈ ٹریفورڈ میں ہوگا۔

قومی ٹیم اس کے بعد جنوبی افریقہ کے خلاف 23 جون، نیوزی لینڈ کے خلاف 26 جون اور افغانستان کے خلاف 29 جون کو مدمقابل ہوگی جبکہ گرین شرٹس لیگ کا آخری میچ پانچ جولائی کو بنگلہ دیش کے خلاف کھیلے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں