The news is by your side.

Advertisement

‘صوبےکورونا ویکسین کنٹرول نہیں کرسکے تو وفاق کنٹرول لےگا’

وفاقی وزیر و سربراہ این سی او سی اسد عمر نے سندھ میں ضوابط کے برخلاف وی آئی پی شخصیات کو کورونا ویکسین لگانے کے معاملے کا نوٹس لیتے ہوئے کہا ہے کہ صوبےکوروناویکسین کنٹرول نہیں کرسکےتو وفاق کنٹرول لےگا۔

اے آر وائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے اسدعمر نے کہا کہ وی وی آئی پیز کو کورونا ویکسین لگاناافسوس کی بات ہے ویکسین کاکنٹرول صوبائی حکومت کےکنٹرول میں دیدیاگیاہے اگر صوبےکوروناویکسین کنٹرول نہیں کرسکےتووفاق کنٹرول لےگا۔

انہوں نے کہا کہ کوروناویکسین کےغلط استعمال پروفاق خاموش تماشائی نہیں رہ سکتا، ہیلتھ کیئر ورکرز کو کوروناویکسین کی زیادہ ضرورت ہے، کوروناویکسین کاغلط استعمال قوم کی امانت میں خیانت ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ ابھی ویکسین وزیراعظم اوران کےخاندان کوبھی نہیں لگائی گئی، کوروناویکسین میں ہیلتھ ورکرزکاحق مارنا ظلم ہے کوروناویکسین صوبوں کودیدیں،ہیلتھ ورکرز کو لگوانا ان کی ذمہ داری ہے۔

ٹوئٹر پر جاری بیان میں اسد عمر نے کہا کہ کوروناویکسین ہیلتھ ورکرزکےعلاوہ جان پہچان والوں کولگانےکی شکایات ملیں، این سی اوسی نےمعاملےکافوری نوٹس لیا۔

انہوں نے بتایا کہ آج این سی اوسی ٹیم کی سندھ حکومت کےنمائندوں سےمیٹنگ ہوئی، فیصل سلطان کی سربراہی میں ٹیم نے سندھ حکومت کاایس اوپیز کی سخت تائیدکی، صرف ہیلتھ ورکرزکی کوروناویکسی نیشن کی تاکید کی گئی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں