The news is by your side.

Advertisement

کیوریٹر رشتے دار نہیں، امام الحق کا ناقدین کو جواب

کراچی: راولپنڈی ٹیسٹ میں دو سینچریاں بنانے والے امام الحق کا کہنا ہے کہ کیوریٹر نے میری مرضی سے پنڈی اسٹیڈیم کی وکٹ نہیں بنائی تھی، وکٹ بنانے والا میرا رشتہ دار نہیں۔

کراچی میں ورچوئل پریس کانفرنس میں امام الحق نے کہا کہ پنڈی ٹیسٹ کی دونوں اننگز میں سنچری اسکور کرنے پر بہت خوشی ہوئی، اس میں میری محنت اور والدین کی دعائیں شامل ہیں۔

امام الحق نے کہا کہ پاکستان ٹیم سے باہر رہنے کے دوران مسلسل محنت کرتا رہا، ڈومیسٹک سیزن میں بھی اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کیا،موقع ملنے پر کوشش کی کہ ون ڈے کی طرح ٹیسٹ کرکٹ میں بھی اچھی کارکردگی دکھاؤں۔

انہوں نے کہا کہ اچھی کارکردگی پر بہت خوشی ہوئی، تسلسل برقرار رکھنے کی کوشش کروں گا، کراچی ٹیسٹ بہت اہمیت کا حامل ہو گا امید ہے کہ میچ کا نتیجہ سامنے آئے گا۔

ایک سوال کے جواب میں قومی ٹیسٹ ٹیم کے اوپنر بیٹر نے کہا کہ میں کچھ بھی کر لوں، تنقید کا سلسلہ جاری رہے گا، لیکن میں تنقید سے گھبراتا نہیں۔

یہ بھی پڑھیں: پنڈی ٹیسٹ کی پچ پر رمیز راجا کا بیان آگیا

راولپنڈی پچ سے متعلق لب کشائی کرتے ہوئے امام الحق نے کہا کہ پنڈی کی وکٹ بنانے والا میرا رشتے دار نہیں تھا، کیوریٹر نے میری مرضی سے پنڈی اسٹیڈیم کی وکٹ نہیں بنائی تھی، وکٹ گرین ہو نیلی ہو یا پیلی میرا کام پرفارم کرنا ہے۔

امام الحق نے ایک سوال کا جواب دیتے ہوئے کہا کہ انہوں نے کہا کہ آسٹریلیا والے بھی بھی اپنی مرضی کی وکٹیں بناتے ہیں، ہمیں بھی اپنی مرضی کی وکٹ بنانے کا حق حاصل ہے، میرے لیے کپتان اور تھنک ٹینک کی راۓ اہمیت رکھتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں