site
stats
اہم ترین

انصاف ملے بغیر واپس نہیں جائیں گے، عمران خان، ریلی بتی چوک پہنچ گئی

لاہور: چیئرمین تحریک انصاف نے کہا ہے کہ آج عوامی طاقت دیکھ کر ایف بی آر نے شریف برادران کو نوٹس جاری کیے مگر ہم اب اپنے حقوق لیے بغیر واپس نہیں جائیں گے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے لاہور پہنچنے سے قبل بتی چوک پر تحریک احتساب کی ریلی کے شرکا سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔ عمران خان کا کہنا تھا کہ ’’آج اتنی بڑی تعداد دیکھ کر اندازہ ہوگیا کہ عوام حکمرانوں سے تنگ آچکی ہے‘‘۔

چیئرمین تحریک انصاف نے کہا کہ ’’پاناما لیکس کے معاملے کو آئے ہوئے پانچ ماہ گزر گئے مگر اداروں نے کوئی حرکت نہیں کی تاہم آج تحریک احتساب ریلی میں عوام کا سمندر دیکھ کر انہوں نے شریف خاندان کو نوٹس جاری کیے‘‘۔

کپتان نے اپنے کھلاڑیوں کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ ’’ہم فجر کی نماز چیئرنگ کراس پر ادا کریں گے اور اپنے حقوق لیے بغیر واپس نہیں جائیں گے ۔ ملک کے عوام کو حکمرانوں نے بھیڑ بکری سمجھا ہوا ہے مگر اب انصاف لینا کا وقت آگیا ہے‘‘۔

عمران خان نے چیئرمین نیب کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ ’’آج عوام سڑکوں پر نکل آئے ہیں اور آپ بھی سُن لیں کہ ہم آپ کے دروازے پر آرہے ہیں۔ عوام اب سڑکوں پر نکل آئے انصاف کے بغیر واپس نہیں جائیں گے‘‘۔

تحریک انصاف کے سربراہ کا کہنا تھا کہ ’’عوام اداروں سے مایوس ہوچکے ہیں اور اب وہ انصاف کے لیے عدلیہ کی جانب دیکھ رہے ہیں‘‘۔

4

قبل ازیں پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے شاہدرہ کے مقام پر تحریک احتساب ریلی کے شرکاء سے خطاب کیا، جس میں اُن کا کہنا تھا کہ اب عوام کو شعور آگیا ہے اور وہ ضرور نکلیں گے ۔”اللہ کے بعد لاہور کے لوگوں پر اعتماد ہے جو سیاسی شعور رکھتے ہیں “۔تحریک انصاف بدل گئی ہے اور اب کوئی بھی تشدد ہوا تو ہم ڈٹ کر مقابلہ کریں گے تاہم اگر حکومت پر امن رہے گی تو ہم بھی پر امن رہیں گے۔

3

سربراہ تحریک پاکستان کا کہنا تھا کہ پاکستان کے مستقبل کیلئے یہ ریلی بہت ضروری ہے کیونکہ حکمران ملک کا مستقبل تباہ کر رہے ہیں چھوٹے چوروں سے ملک تباہ نہیں ہوتا بلکہ جب وزیراعظم اور وزراء ہی چور ہوں تو ملک کا بیڑہ غرق ہو جاتا ہے۔

2

ان کا مزید کہنا تھا کہ 5 ماہ سے وزیر اعظم سے جواب مانگ رہے ہیں جمہوریت میں وزیراعظم جوابدہ ہوتا ہے جب کہ ہمارے وزیراعظم جو وزیراعظم کم اوربادشاہ زیادہ ہیں خود کو قانون سے بالا تر سمجھتے ہیں وہ اپمی مرضی کا قانون لاکر اپنی مرضی کا احتساب کریں گے۔

1

عمران خان نے خواجہ آصف کا ذکرکرتے ہوئے کہا تھا کہ خواجہ آصف میاں صاحب کو کہتے ہیں لوگ پاناما لیکس بھول جائیں گے لیکن خواجہ آصف یاد رکھیں نہ عوام بھولیں نہ عمران خان بھولے گا اور نہ ہی خواجہ آصف تمہیں بھولنے دیں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top