The news is by your side.

Advertisement

بھارتی حکومت کی بدمعاشیوں سے عالمی نظام کو خطرہ ہے، عمران خان

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ بھارتی حکومت کی بدمعاشیوں سے عالمی نظام کو خطرہ ہے، بھارت کا گمراہ کن نیٹ ورک بے نقاب ہونے سے پاکستان کا موقف درست ثابت ہوگیا۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں ان کا کہنا تھا کہ گمراہ کن خبروں کے بھارتی نیٹ ورک بےنقاب ہوا، ڈس انفو کے انکشافات سے پاکستان کا موقف درست ثابت ہوا۔

وزیراعظم نے کہا کہ دنیا بدمعاش بھارت کی تخریبی سرگرمیوں کا نوٹس لے، بھارتی حکومت کی بدمعاشیوں سے عالمی نظام کو خطرہ ہے، پاکستان خطے میں جمہوریت کے خلاف بھارتی سرگرمیوں کی نشاندہی کرتا رہا ہے۔

انہوں نے کہا کہ بھارت جعلی خبروں کے نیٹ ورک سے انتہاء پسندی کو ہوا دے رہا ہے، ہم بھارت کی ریاستی دہشت گردی کا ڈوزیئر پہلے ہی اقوام متحدہ کو دے چکے ہیں۔

مزید پڑھیں : گمراہ کن خبروں کا بھارتی نیٹ ورک بےنقاب، عالمی ادارے کے تہلکہ خیز انکشافات

واضح رہے کہ یورپی یونین کے تحقیقاتی ادارے ڈس انفولیب نے اپنی رپورٹ میں جھوٹے پروپیگنڈے اور گمراہ کن خبروں کے لیے بنائے جانے والے بھارتی نیٹ ورک سے متعلق تہلکہ خیز انکشافات کیے۔

رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ بھارتی نیٹ ورک گزشتہ پندرہ سالوں سے اقوامِ متحدہ اور یورپی یونین کو جھانسہ دے رہا ہے جبکہ پاکستان کے خلاف ہرزہ سرائی میں بھی مصروف ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں