شریفوں کی کرپشن سے پردہ اٹھتے ہی فیصل سبحان غائب کردیا گیا: عمران خان Imran Khan
The news is by your side.

Advertisement

شریفوں کی کرپشن سے پردہ اٹھتے ہی فیصل سبحان کو غائب کردیا گیا: عمران خان

اسلام آباد: پی ٹی آئی چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ خود کو بچانے کے لئے شریفوں کا جھوٹ تراشنے کا سلسلہ بند نہیں ہوا.

ان خیالات کا اظہار انھوں نے ٹویٹر پر فیصل سبحان سے متعلق اہم دستاویز جاری کرتے ہوئے کیا. ان کا کہنا تھا کہ شہباز شریف کی پریس کانفرنس فقط خود کو بچانے کی کوشش ہے.

ٹی ٹی آئی چیئرمین کا کہنا تھا کہ شہبازشریف کا دعویٰ جھوٹا ہے کہ  فیصل سبحان کا وجود نہیں، دستاویز واضح طور پر بتارہی ہیں کہ چینی حکام نے ہوٹل میں فیصل سبحان سے تفتیش کی، چینی حکام نے کمپنی کی معلومات کے لیے ایس ای سی پی سے رابطہ کیا تھا.

عمران خان کا مزید کہا تھا کہ شریفوں کی کرپشن سے پردہ اٹھنے کی دیرتھی کہ فیصل سبحان غائب کردیا گیا، اب قوم دیکھے اور خود فیصلہ کرے کہ جھوٹ کون بول رہا ہے،کرپشن کی تحقیقات کرنےوالےچینی جھوٹےہیں یا شہبازشریف؟


عمران خان الزام ثابت کریں یامنہ بند رکھیں، سپریم کورٹ ان کے الزامات پر فل بینچ بنائے: شہباز شریف


انھوں نے وزیر اعلیٰ پنجاب کو آڑے ہاتھوں‌ لیتے ہوئے کہا کہ شہبازشریف بتائیں فیصل سبحان کےوجود سےانکارمیں ڈیڑھ سال کیسے لگا، وہ اب تک کیوں خاموش رہے.  شریفوں کے جھوٹ تراشنے کا مقصد خود کو بچانا ہے۔

یاد رہے کہ آج وزیر اعلیٰ پنجاب نے عمران خان پر کڑی تنقید کرتے ہوئے انھیں فیصل سبحان سے متعلق اپنے الزامات ثابت کرنے کا چیلینج کیا تھا. ان کا کہا تھا کہ سپرپیم کورٹ الزامات پرفل بینچ بنا دے، قصوروار ٹھہرا، تو قوم سے معافی مانگ کر گھرچلا جاؤں گا.


شہبازشریف کا غصہ بتا رہا ہے کہ وہ پکڑے گئے ہیں: جہانگیر ترین


قبل ازیں‌ عمران خان نے الزام لگایا تھا کہ کیپٹل انجینئرنگ نامی کمپنی کے سربراہ فیصل سبحان نے ملتان میٹرو منصوبے میں کرپشن کی تحقیقات کرنے والے چینی حکام کے سامنے اعتراف کیا ہے کہ شہباز شریف اور ان کے خاندان کے بیرون ملک اکاؤنٹس میں بھاری کمیشن منتقل کیا گیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں