نواز شریف نے صرف جھوٹ بولنے کے ریکارڈ قائم کیے، عمران خان
The news is by your side.

Advertisement

ہمیں بڑی سزامل چکی ہے،امریکیوں کوبھی سزاملنےکی ضرورت ہے، عمران خان

ساہیوال : چیئرمین تحریک انصاف عمران خان کا کہنا ہے کہ جھوٹ کے جتنے ریکارڈ نوازشریف نےقائم کئے کسی نےنہیں کیے وزیراعظم ملک سے باہر اربوں روپےکی جائیداد خریدتے ہیں، وزیراعظم کے بچے باہر ہیں، وہ اپنا علاج بھی باہر سےکراتے ہیں۔

وہ ساہیوال میں ایک بڑے جلسہ عام سے خطاب کر رہے تھے انہوں نے کہا کہ پاکستان کا سب سے بڑامسئلہ حکمرانوں کی کرپشن ہے، پیسہ باہر لے جانےوالے وزیروں کی وجہ سے دنیا میں ذلت ملتی ہے پاناماکیس میں پہلی بارحکمرانوں کی تلاشی لی جارہی ہے۔

عمران خان نے کہا کہ کرپشن مافیاہرجگہ بیٹھاہے،ہمیں ان کو شکست دینی ہے، آخری سانس تک ان کا مقابلہ کرونگا پاناماکیس کافیصلہ کچھ بھی ہو پاکستان ہی جیتےگا جب تک کرپشن کاپیسہ باہرجائےگاقرضےبڑھتےجائیں گے۔

انہوں نے کہا کہ دعویٰ کرتاہوں پاکستان ایک عظیم ملک بن سکتا ہے پاکستان کےعوام ملک کاسب سے بڑا اثاثہ ہیں ہمیں وہ قوم بنناہےجس کےلیڈرمحمد علی جناح تھے،قائداعظم کےدشمن بھی ان کی دیانتداری پرشک نہیں کرتےتھے۔

چیئرمین تحریک انصاف نے کہا کہ امریکامیں حجاب پہننےوالی لڑکی پر امریکی شہری نےتشددکیا اور اسلام کے خلاف نازیبا ذبان استعمال کی لیکن ہمارے حکمرانوں کے کانوں پر جوں تک نہ رینگی دوسری جانب سنا ہے کہ اب پاکستانیوں کوامریکاکاویزانہیں مل پائےگا، دعا ہے امریکی صدرٹرمپ حقیقی معنوں میں ہمارے ویزے روک دیں۔

انہوں نے کہا کہ ویزے پرپابندی لگ گئی توہمیں اپنےگھرکوٹھیک کرناپڑےگا ہمیں بڑی سزامل چکی ہے،امریکیوں کوبھی سزاملنےکی ضرورت ہے، تحریک انصاف کی حکومت آئی تو ہم ہم امریکا یا آئی ایم ایف سے قرضہ نہیں لیں گے بلکہ ملک کو اپنے پاؤں پر کھڑا کریں گے۔

سربراہ تحریک انصاف نے کہا کہ پاکستانی کسانوں کی مددکی جائےتوزراعت میں اضافہ ہوگا ہم نے گورنمنٹ اسکولوں میں غریب بچوں کوانگریزی تعلیم دیناشرع کی اسپتالوں میں ایک نیا نظام لارہےہیں اوران کااسٹرکچرتبدیل کردیاہے سارےپاکستان میں پختونخواکےاسپتال مثال بنیں گے۔

عمران خان نے کہا کہ پختونخواکے60فیصد لوگوں کوہیلتھ انشورنس دی گئی ہے کےپی کےمیں اتنی گیس ہےپانی کےکنویں کھودیں تو گیس نکلتی ہے، کے پی کے میں ہر تیسرے کنویں سے گیس نکل رہی ہے حکومت نےکنویں سےگیس لینےکےبجائے قطر سےایل این جی امپورٹ کی قطر سے ایل این جی اس لیےامپورٹ کی تاکہ کمیشن لیا جاسکے۔

انہوں نے الزام عائد کیا کہ قطری خط دینے والا حکمرانوں کا بزنس پارٹنر ہے، پنجاب میں آج گیس نہ ہونےکاکون ذمےدارہے اوجی ڈی سی ایل نےکنویں نہیں کھودےکہ کمیشن بناناہے،اگرصرف ہائیڈروالیکٹرک پراجیکٹ بنائیں توصاف اورسستی بجلی مل سکتی ہے کمیشن کےچکرمیں کوئلےسےبجلی کےمنصوبےلگائےجارہےہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں