نیلسن اور نیسکول آف شور کمپنیاں مریم نواز کی ملکیت ہیں، عمران خان
The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف نے عدلیہ اور پارلیمنٹ میں جھوٹ بولا، عمران خان

اسلام آباد : چیئرمین تحریک انصاف کا کہنا ہے کہ ثبوت فراہم کرنا سیاسی جماعت کا کام نہیں ہوتا، اپوزیشن کرپشن کی نشاندہی کرتی ہے جب کہ ثبوت ایف آئی اے، پولیس، نیب وغیرہ اکھٹے کرتے ہیں۔

عمران خان میڈیا سے بات کر رہے تھے انہوں نے کہا کہ ٹرمپ کا فون آئے یا حکومت وکیل تبدیل کرے کوئی فرق نہیں پڑے گا، پاناما کیس میں ثبوت فراہم کرنا اور تحقیقات کرنا اداروں کا کام ہوتا ہے کسی سیاسی جماعت کا نہیں۔


انہوں نے کہا کہ اسرائیلی وزیراعظم کو تحفے ملنے کی تحقیقات ہو رہی ہے اسرائیلی پولیس اپنے وزیراعظم سے پوچھ گچھ کر رہی ہے جب کہ ہمارے یہاں تو نظام ہی تحفے دینے دلانے سے چلتا ہے، مریم نواز کو بھی کسی نے دو کروڑکا تحفہ دیا تھا لیکن کوئی پوچھنے والا نہیں۔

چیئرمین تحریک انصاف نے کہا کہ نیلسن اور نیسکول کمپنیاں مریم نواز کی ہیں، وہ بینیفشری ہیں، مے فیئر فلیٹس کی مالیت چار ارب روپے ہے جو کہ مریم نواز کی ملکیت ہے اتنی بڑی رقم مریم نواز کے پاس پیسے کہاں سے آئی؟

انہوں نے کہا کہ مریم نواز نے دعوی کیا تھا کہ نیلسن اور نیسکول کمپنیاں میری نہیں ہیں جب کہ ہم نے کمپنی سے دستاویزات سے حاصل کیں ہیں جن کے تحت ان دونوں کمپنیوں کی بینیفشری مریم نواز ہیں جب کہ دعوی حسین نواز کیا تھا۔

چیئرمین تحریک انصاف نے کہا کہ قطری شہزادے کا خط سب سے بڑا فراڈ ہے جس میں کہا گیا کہ جائیداد حسین نواز کے نام منتقل کی گئی تھیں حالانکہ ان فلیٹس کی مالک مریم نواز ہیں جس سے ثابت ہوتا ہے کہ وزیراعظم نواز شریف نے عدالت اور پارلیمنٹ میں جھوٹ بولا ہے۔

عمران خان نے مزید کہا کہ رقوم کی منتقلی کیسے ہوئی، کس طرح ہوئی اور کب ہوئی، یہ وہ سوالات ہیں جن پر تحقیقات کا مطالبہ کیا تھا جب کہ اس کے لیے اسحاق ڈار کا مجسٹریٹ کے سامنے دیا گیا حلفیہ بیان ہی کافی ہے کہ کس طرح منی لانڈرنگ کی گئی۔

بعد ازاں رہنما تحریک انصاف جہانگیر ترین نے بریفنگ کے دوران کہا کہ مونیسکا موزیک نے پوچھنے پر جوابی خط میں لکھا کہ ہے کہ مریم نواز نیلسن اور نیسکول آف شور کمپنیوں کی مالک ہیں جس کی ایک صفحے پر مریم نواز کے دستخط بھی ہیں اور مریم نواز کے پاسپورٹ کی کاپی بھی لگی ہوئی ہے اور ان کا ایڈریس بھی درج ہے۔

اس موقع پر رہنما تحریک انصاف جہانگیر ترین نے صحافیوں کو مختلف دستاویزات اور کاغذات بھی دکھائیں جو عدالت میں بہ طور ثبوت مہیا کیے گئےاس موقع پر رہنما تحریک انصاف جہانگیر ترین نے صحافیوں کو مختلف دستاویزات اور کاغذات بھی دکھائیں جو عدالت میں بہ طور ثبوت مہیا کیے گئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں