The news is by your side.

Advertisement

غیر ملکی سازش، ‘عمران خان’ کے حق میں پی ٹی آئی کا ملک گیر احتجاج

قومی اسمبلی میں عمران خان کے خلاف تحریک عدم اعتماد کی کامیابی کے بعد سبکدوش ہونے والے وزیر اعظم کی حمایت میں ملک گیر مظاہرے جاری ہے، سابق وزیراعظم عمران خان کی حمایت میں کراچی تا خیبر عوام سڑکوں پر نکل آئے اور اپنا احتجاج ریکارڈ کرارہے ہیں۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق سابق وزیراعظم عمران خان کی کال پر لبیک کہتے ہوئے عوام کی کثیر تعداد شہر شہر، گاؤں گاؤں احتجاج کررہی ہیں،پاکستان کے بڑے شہروں میں عوام کا سخت ردعمل دیکھا جارہا ہے، چند شہروں کی صورت حال کچھ یوں ہیں۔

اسلام آباد

اسلام آباد کے ایف نائن پارک اور زیرو پوائنٹ پر پاکستان تحریک انصاف کے کارکنان نے چیئرمین پی ٹی آئی اور سابق وزیراعظم عمران خان کے حکم پر بڑا احتجاجی مظاہرہ کیا۔

کارکنان نے عمران خان کے حق میں واشگاف نعرے لگائے جبکہ متحدہ اپوزیشن کو آڑے ہاتھوں لیا اور انہیں امریکی ایجنٹ قرار دیا، مظاہرین کا کہنا تھا کہ عمران خان آئندہ الیکشن میں دو تہائی اکثریت کے ساتھ دوبارہ ایوان میں آئینگے اور لٹیروں کو عبرت کا نشان بنائیں گے۔

کراچی

چیئرمین پاکستان تحریک انصاف کے حق میں کراچی کے گلستان جوہر، نیپاچورنگی، میلینیم مال، جوہر موڑ، ماڈل کالونی سمیت متعدد علاقوں میں ریلیاں نکالی جارہی ہیں اور شرکا عمران خان سے اظہار یک جہتی کررہے ہیں۔

ریلیوں میں خواتین اور بچوں کی کثیر تعداد موجود ہے جو عمران خان کی سلامتی کی دعائیں بھی مانگ رہے ہیں، ریلی سے مقامی رہنماؤں نے خطاب بھی کیا اور کارکنوں کا لہو گرمایا، اس موقع پر خواتین کارکنان کا کہنا تھا کہ ایک منتخب حکومت کو امریکی ایما پر ختم کیا گیا۔

راولپنڈی

راولپنڈی کے معروف لیاقت باغ چوک میں پی ٹی آئی کارکنان نے شدید احتجاج کیا، سابق وفاقی وزیرغلام سرور نے مری روڈپ راحتجاجی مظاہرے میں شرکت کی، اس دوران اےآروائی نیوز سے گفتگو میں انہوں نے کہا کہ پورا پاکستان عمران خان کی کال پرسڑکوں پرنکل آیا اور امپورٹڈ حکومت کو عوام نےمسترد کردیاہے۔

لاہور

سابق وزیراعظم عمران خان کی حکومت کو گرانے کے خلاف پی ٹی آئی کارکنان نے لاہور میں بھرپور احتجاج کیا اور شہر بھر میں ریلیوں کا انعقاد کیا، بعد ازاں یہ ریلیاں لبرٹی چوک پہنچی تو وہاں کارکنان ک جم غفیر لگ گیا۔

ریلیوں اور احتجاجی مظاہرے میں خواتین اور بچوں کی کثیر تعداد نے شرکت کی اور امریکی سازش کے خلاف اور امپورٹڈ حکومت کے خلاف سخت نعرے بازی کی، اس دوران کئی رقت آمیزمناظر بھی دیکھنے کو ملے۔

پی ٹی آئی رہنما نے کہا کہ کل عمران خان پارلیمنٹ میں سرپرائز دینےجارہےہیں۔

شانگلہ میں بشام میں عمران خان کےحق میں پی ٹی آئی کارکنان کی ریلی نکالی جبکہ بٹگرام کس پل کےمقام پرپی ٹی آئی کارکنان نے احتجاج کرتے ہوئے ہر قسم کی ٹریفک کو بند کردیا، اس موقع پر کارکنان کا کہنا تھا کہ عمران خان کی حکم پر جان بھی قربان ہیں، انشااللہ کپتان دوبارہ بھاری اکثریت کے ساتھ اس ملک کے وزیراعظم منتخب ہونگے۔

فیصل آباد میں بھی پی ٹی آئی کارکنان نے غیرملکی سازش کیخلاف چوک گھنٹہ گھر پر احتجاج ریکارڈ کرایا اورٹائر جلا کر روڈ بلاک کردیا۔

سوات میں بھی عمران خان کی کال پرپی ٹی آئی کارکنان نے مینگورہ میں احتجاج کیا جبکہ مینگورہ،چارباغ، بریکوٹ،خوازہ خیلہ میں پی ٹی آئی کارکنان نے قائدین کے آواز پر لبیک کہتے ہوئے غیر ملکی سازش کے خلاف اپنے غم وغصے کا اظہار کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں