غیرت کےنام پرقتل کےقانون میں تبدیلی فلم کی کامیابی ہے، شرمین عبید -
The news is by your side.

Advertisement

غیرت کےنام پرقتل کےقانون میں تبدیلی فلم کی کامیابی ہے، شرمین عبید

کراچی: آسکرایوارڈیافتہ ہدایتکارہ شرمین عبید چنائے کہتی ہیں کہ غیرت کے نام پر قتل سے متعلق قانون بننا ہی دراصل ان کی فلم کی کامیابی ہے، کراچی میں پریس کانفرنس کے دوران شرمین نے کہا کہ ان کی فلم کوعام کیا جائے گاتاکہ کوئی اور صبا قتل نہ ہو۔

کراچی میں پریس کانفرنس کے دوران شرمین نے کہا کہ ان کی فلم تعلیمی اداروں میں بھی دکھائی جائے گی، آسکرایوارڈیافتہ ہدایتکارہ شرمین عبید چنائے کا کہنا تھا کہ غیرت کے نام پر قتل سے متعلق قانون بنناہی فلم کی کامیابی ہے فلم کے لئے زندہ مثال ملنا مشکل تھا،مگر صبا نےجرات کی کہانی سنائی۔

شرمین عبید کہتی ہیں صبا کا پیغام سب میں عام کرنا ہے، صبا کی لڑائی ہم سب کی لڑائی ہونی چاہیئے۔انہوں نے کہا کہ ان کی فلمیں ان لوگوں پر مشتمل ہیں جن پر ہمیں فخر ہیں، ایسی ہی ایک سیریز اےآروائی پر جلدہی شروع ہونے والی ہے۔

غیرت کے نام پر قتل عام ہوگیا ہے اسکے خلاف آواز مختصر دستاویزی فلم آ گرل ان دا ریور میں اٹھائی گئی اور اس فلم کو آسکرایوارڈ ملاگیا ہے۔

واضح رہے آسکر ایوارڈ جیتنے والی شرمین عبید کی پاکستان آمد کے بعد یہ پہلی پریس کانفرنس ہے،دوبار آسکرایوارڈ جیتنے والی ہدایتکارہ شرمین عبید چنائےاپنی فلموں کے ذریعے معاشرے میں تبدیلی کی خواہاں ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں