The news is by your side.

Advertisement

ماہ صیام کے آتے ہی پھلوں کی قیمتیں آسمان کو چھونے لگیں

اسلام آباد: ماہِ رمضان کا مبارک مہینہ آتے ہی ملک بھر میں پھلوں کی قیمتوں کو پر لگ گئے، بازاروں میں خریداری کے لیے آئے شہری پریشان ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق مسلمانوں کے لیے بابرکت مہینہ رمضان کے آتے ہی ہونا تو یوں چاہیے تھا کہ اس کے تقدس میں شہریوں کو سستی اشیاء فراہم کی جائیں لیکن معاملہ الٹ ہے، ملک بھر میں جہاں دیگر اشیاء کی قیمیوں میں ہوشربا اضافہ ہے وہیں پھلوں کی قیمتیں بھی آسمان سے باتیں کر رہی ہیں۔

ملک بھر میں کیلے کی فی درجن قیمت 80 روپے سے 150روپے ہوگئی، تربوز کی فی کلو قیمت 20 روپے سے 40 روپے پر پہنچ گئی جبکہ منڈی میں آم 150 سے 180 روپے فی کلو میں فروخت ہورہا ہے۔


سبزی اورپھلوں کی قیمتوں میں ایک بار پھرہوشربا اضافہ، عوام پریشان


علاوہ ازیں گرمے کی قیمت بھی 80 روپے سے 120روپے فی کلو ہوگئی، سیب کی فی کلو قیمت 80 سے بڑھ کر150 روپے ہوگئی اور چیکو کی فی کلو قیمت 80 روپے سے بڑھ کر 120روپے ہوگئی ہے جبکہ آڑو کی فی کلو قیمت 50 روپے اضافے کے ساتھ 170 روپے فی کلو ہوگئی ہے۔

واضح رہے کہ مہنگائی کی شرح میں اضافہ اب ایک عام سی بات بنتی جارہی ہے جس سے متوسط اور غریب طبقے کو براہ راست نقصان ہورہا ہے۔


سبزیوں اور پھلوں کی قیمتوں میں دوگنا اضافہ ریکارڈ


متعلقہ اداروں کے افسران نے اپنی نااہلی اور کرپشن کا بوجھ عوام ڈالتے ہوئے پیٹرول کی قیمتیں بڑھا دی ہیں جس سے مہنگائی کا نیا سیلاب آگیا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں