india بھارت : شوہرنے بریانی نہ بنانے پربیوی کی دھنائی کردی biryani house
The news is by your side.

Advertisement

بھارت : شوہرنے بریانی نہ بنانے پربیوی کی دھنائی کردی

نئی دہلی: بریانی بیوی سے زیادہ پیاری ہوگئی، بھارت میں بریانی پکانے سے انکار کرنے پر شوہر نے بیوی کو مارپیٹ کے بعد گھر سے نکال دیا۔

تفصیلات کے مطابق  بھارتی ریاست تلنگانہ میں شوہر نے بیوی سے بریانی پکانے کی فرمائش کی، جس پر بیوی نے کسی وجہ کی بنا پر پکانے سے انکار کیا تو شوہر آپے باہر ہوگیا۔

اسے اپنی توہین سمجھ کر بیوی کو شدید تشدد کا نشانہ بنانے کے بعد گھر سے بے دخل کردیا، بریانی کے شوقین شوہر کی فرمائش پوری نہ کرنے والی خاتون اب در بدر پھرنے پر ہے مجبور ہے۔

واضح رہے کہ خواتین پر تشدد کا رجحان ایک وبائی صورت اختیار کرتا جا رہا ہے اور دنیا بھر میں تیزی سے پھیل رہا ہے جس پر قابو پانے کی ضرورت ہے۔

خواتین اور بچوں کے حقوق کے لئے سرگرم ایک بین الاقوامی تنظیم کے سروے کے مطابق بھارت میں انیس برس سے کم عمر کی تقریباً چالیس فیصد خواتین کو تشدد اور استحصال کا شکار بنایا جاتا ہے۔

اس کے علاوہ اقوام متحدہ کی ایک رپورٹ کے مطابق بھارت میں ہر دس میں سے چھ مرد اپنی بیوی پر تشدد کرتے ہیں۔

بھارت میں جرائم کا ریکارڈ رکھنے والے ادارے کے مطابق 2013 میں ہندوستان میں خواتین کے خلاف جتنے جرائم ہوئے ان میں 38 فیصد خواتین اپنے شوہر اور ان کے رشتہ داروں کی بے رحمی کا شکار ہوئیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں