The news is by your side.

Advertisement

بیوی کو سانپ سے ڈسوا کر قتل کرنے والے شوہر کو عبرتناک سزا

نئی دہلی : بھارت میں سانپ کے کاٹنے سے ہلاک ہونے والی خاتون کے پراسرار قتل کے بعد جرم ثابت ہونے پر عدالت نے اس کے شوہر کو عبرتناک سزا سنادی۔

بھارتی ریاست کیرالا کی عدالت میں گزشتہ روز سانپ سے ڈسوا کر بیوی کو جان سے مارنے والے شوہر پر فرد جرم عائد کی گئی تھی، تفتیش کے دوران مجرم کے ساتھی نے بھانڈا پھوڑ دیا تھا۔

بھارتی میڈیا کے مطابق کیرالا کی مقامی عدالت نے سانپ کے ذریعے خاتون کے کیس کا فیصلہ سناتے ہوئے سورج ایس کمار کو دو بار عمر قید اور5لاکھ روپے جرمانے کا حکم جاری کردیا۔

قتل کے واقعے کے بعد اُتھرا کے گھر والوں نے شکایت کی تھی کہ سورج ان کی بیٹی کو جہیز کے لیے پریشان کرتا تھا جس کے بعد پولیس نے تفتیش شروع کردی تھی۔

25سالہ اُتھرا گذشتہ سال مئی میں اپنے گھر میں مردہ پائی گئی تھیں۔ اس سے قبل بھی اُتھرا کو ایک سانپ نے کاٹا تھا اور وہ اس سے صحت یاب ہو گئی تھی لیکن اس کے بعد انہیں کوبرا نے ڈس لیا جس پر اُتھرا کے گھر والوں کو شک ہوا۔

پولیس کے مطابق انھوں نے محض شک کی بنیاد پر اپنی تحقیقات کا رخ شوہر سورج ایس کمار کی جانب موڑ دیا تھا جس سے پتہ چلا کہ ان دونوں کوششوں میں سورج کا ہی ہاتھ تھا۔

مزید پڑھیں : بیوی کو سانپ سے ڈسوا کر قتل کرنے والا بھیانک انجام کے قریب

پولیس نے ایک ایسے ملزم کو بھی گرفتار کیا جس نے سانپوں کی خریداری میں سورج کی مدد کی تھی جس نے بعد میں وعدہ معاف گواہ بن کر پولیس کی مدد بھی کی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں